کارخانه تولید سنگ مرمریت ارومیه

سنگ مرمریت یکی از بهترین و با ارزش ترین سنگ های ساختمانی می باشد. ارومیه از معادن مرمریت غنی بهره مند می باشد. کیفیت بالای این سنگ، سبب شده است تا در بازارهای مختلف داخلی و خارجی طرفداران بسیاری پیدا کند. در این مطلب به معرفی کارخانه تولید سنگ مرمریت ارومیه خواهیم پرداخت. آن را تا انتها دنبال نمایید.
کارخانه تولید سنگ مرمریت ارومیه

کاربرد سنگ مرمریت در ساختمان سازی

کاربرد سنگ مرمریت در ساختمان سازی در رابطه با کاربرد سنگ مرمریت در ساختمان سازی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این سنگ در نمای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی منحصر به فرد آن یکی از دلایل آن می باشد.  با توجه به این که تخلخل سنگ مذکور پایین است و همچنین نسبت به ضربه و حتی سایه مقاومت خوبی دارد، در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی نیز از آن استفاده می شود.

این سنگ در برابر شست و شو نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد که علاوه بر این جذب آب آن پایین می باشد. در نتیجه در نمای بیرونی ساختمان ها نیز به کار گرفته شود و می‌تواند در شرایط بارش و برودت دمایی مقاومت کافی از خود نشان دهند و دچار یخبندان شدید نشود. همچنین در برابر بارش های اسیدی هم مشکلی برای آن پیش نمی آید. 

برای نماهایی با هر دو ارتفاع کم و زیاد سبب ایجاد جلوه زیبا می گردد. در اتاق های خواب هم  کاربرد دارند. سنگ مرمر را برای پارکینگ ها نیز استفاده می کنند. همچنین به منظور پوشش کف هم مورد استفاده قرار می گیرد. در منازل مدرن و مجلل بالاترین کاربرد را به خود اختصاص داده است.

نمایندگی فروش سنگ مرمریت ارومیه

نمایندگی فروش سنگ مرمریت ارومیه این سایت به عنوان نمایندگی فروش سنگ مرمریت ارومیه، توزیع عمده و مستقیم آن را در سراسر کشور انجام می دهد. برای این منظور می‌بایست، سفارشات در این سایت ثبت گردند تا در بازه زمانی کوتاه به آدرس خریداران ارسال شود.

با توجه به اینکه در عمده فروشی، واسطه ها به طور کامل حذف می شوند دلالان نمی توانند در قیمت گذاری ها نقش داشته باشند. در نتیجه هزینه های خرید، بسیار کاهش پیدا خواهند کرد. تخفیفات ویژه ای نیز برای خریداران ویژه اعمال می شود.

عوامل دیگری به غیر از شیوه خرید بر قیمت تمام شده سنگ های مرمریت اثر می گذارد. کیفیت از مهمترین عوامل به شمار می رود. سنگ های درجه یک و صادراتی، بالاترین قیمت را به خود اختصاص خواهند داد. ابعاد و سایز سنگ ها نیز فاکتور دیگری است که قیمت آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

میزان تقاضا برای خرید را هم باید به این عوامل اضافه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما