نمایندگی عرضه سنگ ورقه ای مشهد

نمایندگی عرضه و فروش سنگ ورقه ای قهوه ای و مشکی مشهد، با تخفیف خرید نقدی دایر شده است.

سنگ از کالاهای اساسی ساختمانی می باشد. معادن گوناگونی از سنگ های ساختمانی کشف و استخراج ممی گردد. سنگ های آهکی یا کربنات کلسیم مانند انواع تراورتن و مرمریت و سنگ های میکریتی، سنگ های آذرین یا گرانیتی مثل انواع گابرو، پریدوتیت های تیره رنگ و خود گرانیت که در بافت های مختلف وجود دارد. برخی از سنگ های دگرگونی مانند مرمر که از تبلور مجدد سنگ های کربنات کلسیم در اثر فشار و حرارت در طی هزاران سال به وجود می آیند. همچنین برخی سنگ های رسوبی پس از تحمل فشار و حرارت لازم به انواع اسلیت تبدیل می گردند.

بعضی مواقع سنگ های اسلیتی دارای استحکام کافی برای استفاده به عنوان مصالح را دارند، به علاوه سنگ های شبه گرانیتی که در نزدیک سطح زمین سرد می شوند در صورت وجود رخنمون سطحی به عنوان سنگ ورقه ای شبه گرانیتی قابل استخراج هستند. عموما ً این سنگ ها متراکم و مقاومند و در معادن خودبخود به صورت ورقه ای خرد و استخراج و دستچین می شوند.

از جمله سنگهای شبه گرانیتی مناسب کف که استحکام مناسبی دارد می توان به سنگ مشکی مشهد اشاره کرد که هم برای سنگفرش و هم نما به کار می رود. سنگ قهوه ای مشهد بیشتر برای نما مناسب است و برای کف مطلوب نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما