مرکز فروش سنگ تراورتن کف

سنگ تراورتن کف یکی از سنگ‌های رایج برای کف مکان های مختلف می باشد که توسط مراکز زیادی در سراسر کشور با ضخامت های مختلف عرضه می شود. استحکام بالایی که در سنگ تراورتن وجود دارد باعث شده است تا مصرف آن به عنوان سنگ کف بسیار پرکاربرد باشد. 

مرکز فروش سنگ تراورتن کف

ویژگی های سنگ تراورتن کف چیست؟

ویژگی های سنگ تراورتن کف چیست؟

سنگ تراورتن یکی از نمونه سنگهای کلاسیک به شمار می آید که قدمت بسیار بالایی در سنگ نماهای ساختمانی دارد و یکی از نمادهای باشکوه دوران روم باستان به شمار می آید.
ویژگی هایی که در سنگ تراورتن وجود دارد باعث شده است تا به عنوان یکی از نمونه های عالی برای کف باشد و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.
اصلی ترین ویژگی سنگ کف، دارا بودن استحکام بالا می باشد که در سنگ تراورتن این ویژگی در حد بسیار بالایی وجود دارد و به همین دلیل برای کف مکان های پر رفت و آمد مسکونی یا فضاهای باز بهترین پیشنهاد است.
بر خلاف دیگر سنگ ها، گذشت زمان و فرسایش باعث زیبایی بیشتر سنگ تراورتن می شود.
این سنگ عایق حرارت است و مرمت کاری آن نیز بسیار راحت می باشد.
سنگ تراورتن یک نوع سنگ متخلخل است و بهتر است برای محافظت بیشتر عایق بندی شده و لکه های روی آن نیز به سرعت پاک شود.
سنگ تراورتن یکی از قدیمی ترین سنگ هایی است که در جهان برای نما و کف ساخمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و در بسیاری از طرح های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. 

تولید کننده سنگ تراورتن کف

تولید کننده سنگ تراورتن کف

ایران از لحاظ منابع طبیعی از جمله سنگ بسیار غنی می باشد و حجم بالایی از انواع سنگ های موجود در دنیا را به راحتی می توان در معادن کشور پیدا کرد.
سنگ تراورتن نیز یکی از سنگ های کلاسیک و در عین حال پرکاربرد می باشد که در انواع مختلف از معادن کشور استخراج می شود.
از کاربردهای مهم این سنگ، استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد که نمونه های کف آن خود جایگاه ویژه ای در بین انواع سنگ های کف را دارد.
تولید سنگ تراورتن کف، توسط شرکت‌های زیادی در داخل کشور انجام می شود که با مخاطبان بسیار زیادی در داخل و خارج کشور همراه است.
تولید کنندگان انواع سنگ تراورتن کف در چند سال اخیر توانسته اند حجم بالایی از محصولات خود را در بازارهای خارجی نیز عرضه کنند که از دلایل اصلی آن می توان به کیفیت بالا و قیمت مناسب سنگ تراورتن کف ایرانی اشاره کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما