مرکز خرید سنگ مصنوعی طرح گرانیت

به طور کل، برای ساخت انواع سنگ مصنوعی، از جمله طرح گرانیت، از رزین های پلیمری استفاده می شود و اساس آن، بر پایه بتن تقویت شده است. این نمونه از سنگ ها در مقایسه با سنگ های طبیعی، از قیمت به مراتب پایین تری برخوردار بوده و از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. مرکز خرید سنگ مصنوعی طرح گرانیت، همواره سعی می کند که بهترین سنگ ها را با کیفیت بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

مرکز خرید سنگ مصنوعی طرح گرانیت

استحکام سنگ مصنوعی طرح گرانیت

استحکام سنگ مصنوعی طرح گرانیت یکی از ویژگی های منحصر بفرد سنگ مصنوعی طرح گرانیت، می توان به مقاومت و استحکام این سنگ در برابر فشار اجسام اشاره کرد. این نمونه از سنگ، در برابر فشار مستقیم اجسام دچار آسیب و فرسایش نشده و همواره کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. از آنجایی که در تولید این سنگ، از رنگدانه های معدنی استفاده شده است، بنابراین با گذشت زمان دچار تغییر رنگ نخواهند شد و دارای ثبات قابل توجهی است. 

استحکام سنگ طرح گرانیت، در مقابل اشعه های مضر خورشید قابل توجه است و دچار فرسودگی نمی شود. همچنین این محصول، قابلیت چسبندگی بالایی دارد و بعد از عملیات اجرا همواره این ویژگی را حفظ می کند. در نظر داشته باشید که سنگ های طبیعی به طور معمول، حفره ها و سوراخ هایی در سطح خود دارد و این موضوع، موجب می شود که رطوبت در آن ها نفوذ پیدا کرده و ساختار اصلی این سنگ ها را دچار ترک و شکستگی شوند. اما سنگ مصنوعی به دلیل یک دست بودن سطح و نداشتن سوراخ و حفره، از استحکام بالایی در برابر رطوبت بهره می برد. 

از دیگر ویژگی های سنگ طرح گرانیت، می توان به دوام بالای آن در برابر حرارت مستقیم اشاره کرد. به همین دلیل، کاربرد این سنگ در مناطق گرمسیری بسیار زیاد است. سنگ های طبیعی به دلیل استفاده از لعاب بر روی سطح آن ها، میزان جذب رطوبت پایینی دارند و احتمال لیز خوردگی افراد بسیار زیاد است. اما، سنگ مصنوعی به علت جذب عالی آب و رطوبت، از اصطکاک کافی و مناسبی برخوردار می باشد و از این رو مقاومت لازم را در برابر سر دارد و از لغزش افراد جلوگیری می کند. 

ارائه کننده سنگ مصنوعی طرح گرانیت

ارائه کننده سنگ مصنوعی طرح گرانیت ارائه سنگ مصنوعی گرانیت، همواره سعی می کند که بهترین محصولات را با استاندارد های کیفی بالا و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت و مورد تایید سازمان های معتبر و همچنین، در طرح ها و رنگ بندی های متنوع، صورت گرفته و از قیمت های متفاوتی بهره می برد. خرید به صورت مستقیم و از تولید کننده، بسیار مقرون بصرفه تر و قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما