مرجع خرید سنگ گرانیت ساختمانی

مرجع خرید سنگ گرانیت ساختمانی: در کشور ما در شهرهایی نظیر : نطنز، تویسرکان همدان، زاهدان و نهبندان خراسان جنوبی بهترین معادن سنگ گرانیت را دارند.  قیمت سنگ گرانیت در مقایسه با دیگر سنگ ها کمی گران تر است و دلیل این گرانتر بودن ، بالا بودن هزینه استخراج این سنگ و صیقل دادن آن ها است.

مرجع خرید سنگ گرانیت ساختمانی

کاربرد انواع سنگ گرانیت ساختمانی

کاربرد انواع سنگ گرانیت ساختمانی کاربرد انواع سنگ گرانیت ساختمانی: سنگ یکی از اجسام بسیار سفت و مقاوم در روی زمین است. چون که سنگ ها تنوع طرح و رنگ و جنس بسیار زیادی دارند بنابراین در جهت ساختمان سازی و دکور فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ ها باعث ایجاد مقاومت در بدنه ساختمان می شود و همینطور برای زیبا سازی ساختمان و شهر هم مورد استفاده قرار می گیرند.
دلیل اینکه این اجسام به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح یک ساختمان شناخته شده اند همین استحکام و زیبایی و همچنین طول عمری است که به ساختمان می بخشد. سنگ های طبیعی هم طرح و رنگ های زیبایی دارند و در فضاهایی مانند کفپوش، دیوار پوش، راه پله و …. استفاده می شوند. سنگ ها در جهت محوطه سازی هم کاربرد زیادی دارند. جنس سنگ ها تنوع زیادی دارند که ما به برخی از آنها اشاره می کنیم: 1-سنگ گرانیت 2- سنگ مرمر و …سنگ گرانیت: گرانیت نوعی سنگ است که بسیار مستحکم و بادوام است و دارای قابلیت صیقل پذیری بسیار زیادی می باشد. سنگ های گرانیتی در رنگ های متنوعی نظیر : قرمز, سیاه, قهوه ای, شکلاتی, صورتی, آبی و سبز پیدا می شوند.
بافت آن ها درشت است بطوری که با چشم قابل مشاهده می باشد. از نظر مقاومت هم این سنگ نسبت به سنگ مرمر و سنگ تراورتن مستحکم تر است و سطح صیقلی دارد.این سنگ به عنوان پرکاربردترین سنگ در بین سایر سنگ ها ساختمانی است این متریال متداول ترین سنگ ساختمانی است. گرانیت بهترین نوع سنگ برای پله های ساختمان است زیرا پله ها روزانه به دلیل رفت و آمد زیاد ساییده و کثیف می شوند, به همین دلیل باید از سنگی هایی مانند گرانیت برای این بخش ها استفاده کرد تا مقاومت  و دوام مورد نیاز حفظ شود.مزایای سنگ گرانیت: 1- تنوع طرح و رنگ 2- دوام و طول عمر بالا 3 – قیمت مناسب 4 – همخوانی با مصالح دیگر 5- مقاومت در مقابل حرارت و گرما 6- مقاوم در مقابل نفوذ آب 7- مقاومت در برابر خوردگی 8 – مقاومت در برابر خراش 

صادرات سنگ گرانیت ساختمانی

صادرات سنگ گرانیت ساختمانی صادرات سنگ گرانیت ساختمانی در ایران: ایران جزو کشورهایی است که در حوزه معدن های انواع سنگ ساختمانی، بخصوص سنگ گرانیت جایگاه بسیار ویژه ای دارد بطوریکه همیشه ایران به سایر کشورهای دیگر صادرات انجام می دهد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما