قیمت پخش سنگ پله چینی سفید در الیگودرز

قیمت سنگ پله چینی سفید کاملا مناسب و ارزان می باشد. لازم به ذکر است که قیمت سنگ پله ارزان دلیل بر بی کیفتی محصول نمی باشد بلکه قیمت سنگ پله به عوامل زیادی وابسته است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم. سنگ چینی الیگودرز داری تم سفید می باشد. در بافت آن رگه های خاکستری و مشکی به چشم می آید و سطحی براق دارد.

قیمت پخش سنگ پله چینی سفید در الیگودرز

پارامترهای تعیین قیمت سنگ پله سفید

پارامترهای تعیین قیمت سنگ پله سفید هزینه ای که برای خرید سنگ پرداخت می شود متفاوت می باشد. چندین پارامتر بر تعیین قیمت سنگ پله سفید موثر می باشد در اینجا به چند تا از این موارد اشاره می کنیم:

  1. ابعاد: در این خصوص باید گفت هرچه ابعاد و ضخامت سنگ بیشتر شود، قیمت آن نیز بیشتر می باشد.
  2. فرآوری سنگ: عامل دیگر تعیین کننده قیمت سنگ پله سفید، نوع فرآوری سنگ می باشد که در هر کدام از روش های فرآوری ابزار مختلفی به کار می رود و هزینه های اجرای آن را متفاوت می کند. از این رو دلیل اختلاف قیمت آن ها توجیه می شود.
  3. آنالیز سنگ: منظور از آنالیز، بررسی مقاومت فشاری، جذب آب و ..می باشد که هرچه بیشتر این موارد را دارا باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.
  4. عناصر مختلف موجود در سنگ، باعث ایجاد ویژگی های مختلف در سنگ ها در نتیجه تفاوت قیمت میان آن ها می شود.
  5. بسیاری از موارد از قبیل جنس، کیفیت سنگ استخراجی، برند بودن، فاصله از معدن و… نیز در تعیین قیمت دخیل است.

سنگ چینی پله ساختمان به دلیل دارا بودن قیمت مناسب از محبوبیت زیادی در بین افراد برخوردار می باشد. البته در بین نمونه های مختلف سنگ چینی پله، شاهد اختلاف قیمت هستیم که به دلیل تفاوت میان ویژگی های آن می باشد.

آشنایی با نحوه قیمت گذاری سنگ چینی در ایران

آشنایی با نحوه قیمت گذاری سنگ چینی در ایران در ابتدا باید گفت که نام دیگر سنگ چینی سنگ کریستال می باشد و یکی از پر کاربرد ترین سنگ در کار های ساختمانی است. برای توضیح قیمت گذاری ابتدا باید در مورد سنگ مقداری توضیح دهیم. سنگ ز معادن استخراج می شود و بعد از عبور از کارخانه های سنگبری و انجام فعالیت های بر روی آن، به دست شما می رسد تا به وسیله سنگ کار در مکان مورد نظر نصب شود. سورت بندی یکی از مراحل مهم می باشد. به تفکیک سنگ بر اساس معیار های مختلف صورت بندی گفته می شود. سورت بندی در انتهای فرآوری سنگ انجام می شود.

به دلیل استخراج سنگ چینی از معادن مختلف، این سنگ به چند نوع تقسیم می شود که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود و قیمتی متفاوت هستند. از انواع سنگ چینی می توان به سنگ چینی ازنا، سنگ چینی نیریز، سنگ چینی الیگودرز، سنگ چینی قروه، سنگ چینی مشهد و سنگ چینی لایبید ااشاره کرد.

عواملی چون عوامل زیر در تعیین قیمت گذاری سنگ چینی تاثیر گذار است:

  1. جنس سنگ: یکی از مهم ترین عوامل موثر در تعیین قیمت جنس سنگ می باشد. برای سنگ کردن پله از هر نوع سنگی می توان استفاده کرد.
  2. برند سنگ چینی: منظور از برند سنگ، معدنی است که سنگ از ان استخراج می گردد که به شدت در قیمت گذاری موثر است.
  3. درجه بندی و رنگ بندی سنگ چینی: همانطور که گفته شد سنگ ها در هر جنس از یک تا چهار درجه بندی یا سورت بندی می شوند. مثلا این درجه بندی در سنگ چینی به رگه های این سنگ بستگی دارد که هرچه رگه های ناخالصی سنگ کمتر باشد سنگ در سورت قوی تری قرار می گیرد و هرچه سفید تر و یک دست تر باشد قیمت سنگ چینی بالا تر می رود.
  4. هرچه یک سنگ دارای سورت های زیباتر باشد طرفداران بیشتری پیدا می کند و قیمت آن نیز افزایش می یابد.
  5. یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت گذاری سنگ چینی حمل و نقل آن می باشد.

لیست آخرین قیمت سنگ چینی در سال گذشته

لیست آخرین قیمت سنگ چینی در سال گذشته احتمالا تا به حال برای شما پیش آمده است که موقع عبور از خیابان محو تماشای نمای خیره کننده ساختمانی شوید. سنگ به کار رفته در نمای ساختمان خیلی مهم می باشد چرا که تمام زیبایی ساختمان به سنگ به کار رفته وابسته است و به نوعی شناسنامه ساختمان محسوب می شود. از این رو شاید برخی افراد با مشاهده نماهای جذاب و خیره کننده ساختمان ها تصور کنند، این سنگ ها خیلی گران هستند.

اما در واقع اینطور نیست. سنگ هایی با قیمت مناسب همچنین طرح های زیادی هستند که در بازار قیمت مناسبی دارند که با توجه به میزان بودجه تان می توانید آن ها را خریداری کنید. لیست آخرین قیمت سنگ چینی در سال گذشته در سایت موجود می باشد و می توانید تفاوت قیمت سال گذشته با امسال را نیز مشاهده کنید. این مجموعه به شما پیشنهاد می کند که قیمت سنگ ها را در فروشگاهی آنلاین و معتبر بررسی کنید و سپس از آن جا خریداری نمایید.

امروزه با توجه به تنوع طرح و رنگ و جنس سنگ ها، برای خرید سنگ چینی مرغوب باید از راهنمای خرید استفاده کرد. این نکته را فراموش نکنید که برای خرید همیشه بهترین انتخاب را بر اساس میزان بودجه خود در نظر بگیرید. یعنی با توجه به مقدار پولی موجود در دست، بهترین سنگ را در میان سنگ های موجود انتخاب کنید.

شاید در قدیم برای خرید سنگ نیاز به تحقیق نبود اما در زمان حال به خاطر تنوع در قیمت، رنگ، طرح و مدل سنگ، این نیاز حس می شود. یعنی قبل از خرید بهتر است که از راهنمای جامع سنگ و لیست آخرین قیمت سنگ را مطالعه نمایید تا بهترین خرید را انجام داده و از خرید خود پشیمان نشوید.



قیمت فروش سنگ چینی در بازار تهران

قیمت فروش سنگ چینی در بازار تهران قیمت فروش سنگ چینی در بازار تهران به علت نوسانات ارز متفاوت می باشد و همچنین به عوامل زیادی بستگی دارد که در مطالب بالا به آن اشاره شد. شما می توانید برای به دست آوردن لیست قیمت سنگ پله به سایت ما مراجعه کنید. سایت سنگچی به طور روزانه آپدیت می شود و قیمت روز را نمایش می دهد.

همچنین می توانید برای انتخاب دقیق و درست جنس و طرح مناسب برای مکان مورد نظر خود، با مشاورین ما در این مجموعه تماس گرفته و پس از مشورت و تصمیم گیری سفارش خود را به طور غیر حضوری ثبت کنید و محصول خود را در سرع وقت در مقصد تحویل بگیرید.

مجموعه ما دارای سنگ چینی الیگودرز با تنوع قیمت می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت تصاویر سنگ همراه با قیمت به روز آن را مشاهده کنید. سپس با توجه به بودجه خود سنگ چینی را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما