قیمت روز سنگ تراورتن کف حیاط

سنگ تراورتن کف حیاط بهترین پوشش برای کف حیاط هستند زیرا سنگ های طبیعی دارای دوام بالا، مقاومت در برابر ضربه و سازگار با محیط هستند. اما سنگ های ساختمانی کاربردهای گوناگونی دارند و با توجه به ساختار سنگ، می توان آنها را در قسمت های مختلف ساختمان به کار برد. سنگ فرش های حیاط چون در معرض ناملایمات جوی قرار دارند و سرما، گرما و یخ بندان آنها را تهدید می نماید و تردد بر روی آن زیاد است باید در انتخاب نوع سنگ دقت لازم را نمود. 

قیمت روز سنگ تراورتن کف حیاط

مزایای استفاده سنگ تراورتن برای کف حیاط

مزایای استفاده سنگ تراورتن برای کف حیاط

سنگ تراورتن یکی از پرکاربرد ترین سنگها در صنعت ساختمان سازی می باشد. این سنگ تزئینی به دلیل طیف گسترده رنگی که دارد مورد توجه شرکت های عمرانی، ساختمان سازی چه در داخل ایران و چه در کشورهایی مثل استرالیا، ترکیه، کانادا و کشورهای اروپایی است.

از سنگ تراورتن در نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها استفاده می شود. فرقی نمی کند که ساختمان شما در کدام منطقه جغرافیایی باشد، سرد، گرم، خشک یا مرطوب، این سنگ را بدون نگرانی در نمای بیرونی ساختمان استفاده کنید. از تراورتن همچنین در نمای داخلی بعنوان قرنیز دیواری و سنگ بغل پله نیز استفاده می شود. استفاده آن در قسمت های مذکور کاملا سلیقه ای است.

فروش بهترین سنگ تراورتن کف حیاط

فروش بهترین سنگ تراورتن کف حیاط

سنگ  تراورتن یکی از مناسب ترین سنگ ها برای کف ساختمان می باشند و هر کدام از سنگ های تراورتن و گرانیت با توجه به تنوع بالایی که دارند دارای قیمت متفاوت می باشند.برای مثل سنگ تراورتن سفید به دلیل زیبایی چشم نوازی که به ساختمان شما میدهد و کم یاب بودن معادن آن از قیمت بالاتری نسبت به سنگ تراورتن کرم برخوردار می باشد.همچنین در کف ساختمان می توان از سنگ اسلب استفاده کرده که از قیمت بالاتری نسبت به سنگ تایل برخوردار می باشد..برای اطلاع از قیمت سنگ تراورتن و یا دریافت  این نوع  سنگ کف حیاط میتوان به صورت مستقیم و یا از طریق وب سایتهای مختلف اطلاعات بدست آورد.

سنگ تراورتن عباس آباد ازبهترین سنگ تراورتن در ایران و جهان بوده و جزء پرمصرف ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود. از این محصول بیش تر برای نمای ساختمان استفاده می شود. از ویژگی های این محصول می توان به ساب پذیری بالا و چسبندگی خوب اشاره کرد. سورت بندی این مدل تراورتن با توجه به رنگ و طرح و موج های آن صورت می گیرد. قیمت این سنگ نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچه رنگ این محصول روشن تر بوده و موج های آن کم تر باشد، از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

رنگ این نمونه سنگ تراورتن بین زیتونی مایل به کرم و کرم روشن قابل تغییر است. این سنگ به دو صورت موج دار و بی موج در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد که هر دو نمونه این سنگ طرفداران خاص خود را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما