قیمت خرید سنگ چینی نیریز

امروزه با توجه به نوسان قیمت ها در بازار نمیتوان قیمت دقیق و مشخصی برای سنگ چینی نیریز تعیین کرد. ولی با مراجعه به اینترنت می توان حدود قیمت ها را بدست آورد.قیمت خرید سنگ چینی نیریز

خصوصیات سنگ چینی نیریز چیست؟

خصوصیات سنگ چینی نیریز چیست؟

خصوصیات سنگ چینی نیریز: امروزه یکی از کمیاب ترین و پر طرفداران سنگ های کریستال موجود در کشورمان، سنگ چینی سفید نیریز می باشد که بیشتر به طور اسلب تولید و عرضه می شود و بازار داخلی و بازار خارجی بسیار مناسب و پر فروشی دارد. سنگ چینی یا همان سنگ کریستال نیریز یکی از سنگ های کریستال معروف کشورمان است که شباهت بسیار زیادی به سنگ های چینی الیگودرز و ازنا دارد. سنگ چینی نیریز دارای پس زمینه سفید رنگ است و در روی سطح آن خط های تیره نیز قابل مشاهده است. زادگاه تولید این سنگ در استان فارس و همینطور شهرستان نی ریز است. قیمت سنگ چینی نیریز با توجه به نوع برش و تولید و همینطور سورت و کیفیت این سنگ تعیین می گردد. نام دیگر این سنگ، سنگ چینی دانشور است.

ویژگی های قیمت سنگ چینی نیریز چیست؟



  • تراکم بسیار بالا
  • ساب پذیری عالی
  • مقاومت سایشی بالا
  • مقاومت فشاری مناسب
  • رنگ سفید مطلوب
  • قیمت بسیار متناسب
  • جذب مقدار آب کم و حداقل
  • قابلیت بوجو آمدن بوک مچ و فورمچ  و 

    زادگاه این سنگ استان فارس و اطراف شهرستان نی ریز است. سنگ چینیکریستال نی ریز یکی از انواع با کیفیت سنگ های قابل استفاده در کاربرد ساختمان سازی است. در حال حاضر اسلب این سنگ در خیلی از پروژه های ساختمان سازی لوکس و مدرن استفاده می گردد و سبب زیبایی و چشم نوازی بیشتر فضا می گردد. سنگ های چینی نی ریز که جزو یکی از سنگ های قدیمی و با کیفیت کشور به حساب می آید از نظر ظاهری و ساختاری، نوعی سنگ بی رقیب به حساب می آید بنابراین بر طبق خصوصیت های مناسب ساختاری و ظاهری دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر رقبای داخلی خود است. عموما سنگ چینی نی ریز به شکل تایل و اسلب تولید و عرضه می شود که امروزه تولید اسلب این سنگ از نظر قیمت مقرون بصرفه است و از نظر ساختار هم نیز سبب افزایش استحکام ، زیبایی و همچنین طول عمر بیشتر سنگ می گردد.

    از سنگ اسلب چینی نی ریز چه استفاده هایی می شود :

    در شیوه های روز و جدید طراحی داخلی ساختمان، استفاده از ورق های بزرگ سنگ یا اسلب به جای ابعاد های کوچک تر رایج تر است. استفاده از اسلب سنگ نی ریز و ابعاد های بزرگ ۱۰۰*۱۰۰ و بیشتر، زیبایی و یک دستی بی نظیری را به فضا می بخشد و سبب چشم نواز تر شدن طراحی آن می گردد.

    برخی از موارد استفاده از این سنگ به شرح زیر است:

    ·         استفاده در محیط داخلی ساختمان

    ·         سنگ فرش کف هال، پذیرایی و اتاق ها

    ·         دیواره های داخلی ساختمان

    ·         حاشیه ها و کناره ها

    ·         فضای هتل ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری لوکس

    ·         سنگ راه پله و زیر پله

    ·         و …….

     

مرجع فروش سنگ چینی نیریز

مرجع فروش سنگ چینی نیریز یکی از سایت های مرجع فروش سنگ چینی نیریز سایت ما است که شما جهت خرید و بهره مندی از راهنمایی های کارشناسان ما ، می توانید با آنها در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما