قیمت خرید سنگ تراورتن دودی

تراورتن از جمله سنگ های زینتی می باشد که در نمای ساختمان و داخل ساختمان و تزئینات داخلی کاربرد دارد. تراورتن نوعی سنگ آهک است که بصورت متخلخل یا حباب دار وجود دارد. علت وجود این حباب ها همان گازهایی است که در چشمه های آب گرمی که این سنگ از آن منشاُ می گیرد می باشد. تیره و روشن بودن این سنگ های تراورتن به میزان املاح موجود در این چشمه ها بستگی دارد. هر چه مواد محلول در این چشمه ها کمتر باشد رنگ سنگ های تراورتن روشن تر خواهد شد و از طرفی هر چه مواد محلول بیشتر باشد رنگ سنگ های تراورتن تیره تر خواهد شد. سنگ های تراورتن در طیف رنگ های وسیعی تولید می شوند و از رنگ روشن تا تیره وجود دارند. سنگ تراورتن از جمله سنگ هایی است که می توان در مناطقی که بارش شدید وجود دارد استفاده کرد. قیمت خرید سنگ تراورتن دودی با توجه به نوسانات قیمت در بازار می تواند متفاوت باشد. 

قیمت خرید سنگ تراورتن دودی

کاربرد سنگ تراورتن دودی در ساختمان

کاربرد سنگ تراورتن دودی در ساختمان کاربرد سنگ دودی و سایر رنگ های سنگ تراورتن به علت جلای زیبا ، تخلخل و میزان اتصال محکمی که دارند بسیار است. استفاده از این سنگ های تراورتن با توجه به نیاز و سلیقه می تواند متفاوت باشد. از این سنگ ‌می توان برای نمای بیرونی ساختمان ، نمای داخلی خانه ، قرنیز دیوار ها ، دکور های دیواری ، سنگ های کنار پله و هم چنین دیوار حیاط استفاده کرد. سنگ تراورتن دودی از نظر زیبایی ظاهری کیفیت بالایی دارد به همین علت برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان می تواند بهترین انتخاب باشد علاوه بر این سنگ های تراورتن به علت استقامت و مقاومتی که دارند برای نمای بیرونی ساختمان بسیار مناسب هستند زیرا این سنگ ها در برابر سرما و بارندگی های زیاد مقاومت خود را از دست نداده و رها نمی شوند. 

نماینده فروش سنگ تراورتن دودی

نماینده فروش سنگ تراورتن دودی نمایندگان فروش سنگ تراورتن دودی در هر استان بسیار زیاد است. استان یزد یکی از استان هایی است که تولید و فروش سنگ های تراورتن در آن جا بسیار است و به عنوان نماینده فروش سنگ دودی به حساب می آیند. برای آگاهی از نماینده فروش سنگ تراورتن دودی در شهر خود می توانید با مراجعه به سایت های معتبر شماره تماس آن ها را بیابید و برای مشاوره و استعلام محصولاتشان با آن ها تماس بگیرید. اگر به دنبال این هستید که به مرکزی بروید که انواع سنگ ها وجود داشته باشد شهر یزد پیشنهاد می گردد که هم تنوع سنگ های زیادی دارد و از طرفی انواع سنگ های تراورتن با رنگ های زیبا و کیفیت مناسب وجود دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما