قیمت خرید سنگ آنتیک گیوتین 1.5 سانتی کرم

سنگ آنتیک گیوتین 1.5 سانتی یکی از انواع سنگ‌های آنتیک است که بسیار ظریف بوده برای نماهای داخلی کاربرد دارد. سنگ های با این ابعاد معمولاً از جنس تراورتن هستند و بیشتر به رنگ های کرم و شکلاتی تولید می شوند.

قیمت خرید سنگ آنتیک گیوتین 1.5 سانتی کرم

محل اجرای سنگ آنتیک گیوتین 1.5 سانتی

محل اجرای سنگ آنتیک گیوتین 1.5 سانتی

در بین انواع سنگ های ساختمانی معدنی تراورتن به دلیل استحکام، سبکی به دلیل تخلخل بالا، تنوع رنگ و همچنین قیمت پایین تر نسبت به مرمریت و گرانیت در بین سازندگان و مهندسان از محبوبیت خاصی برخوردار است.
در گذشته ای نه چندان دور تمام ضایعات و باطله های سنگ هایی همچون مرمریت و به خصوص تراورتن به دلیل قیمت پایین دور ریز محسوب می شدند اما با گران شدن قیمت سنگ و افزایش نرخ مصالح ساختمانی از قطعات تراورتن و مرمریت سنگ آنتیک در قطعات و ابعاد گوناگون تولید شد.
از مهم‌ترین مراکز تولید سنگ گیوتین کرم، شکلاتی، قرمز، سفید و… استان های مرکزی و اصفهان می باشد که بزرگ‌ترین کارخانجات تولید پروفیل سنگ آنتیک در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها در دو استان نام برده قرار دارند.
بیشترین کاربرد سنگ آنتیک در طراحی دکوراسیون داخلی و به صورت تلفیقی در کنار انواع کاغذدیواری های سه بعدی، بلکا و حتی سرامیک‌های سه بعدی می باشد و در مکان‌هایی مانند پشت تلویزیون، ستون های داخل منازل، دیوارهای بین کابینت یا زیر اپن آشپزخانه، در شرکت‌ها و مطب‌ها به عنوان تزئینات در نمای پشت میز کارمندان و اتاق کار مدیر می‌توان از طرح‌های کرم و تیره استفاده کرد و زیبایی محیط را چندین برابر کرد البته در نمای بیرونی ساختمان نیز از سنگ آنتیک استفاده می شود.
علاوه بر زیبایی طبیعی که از سنگ‌های برمی خیزد مقاومت و قابلیت شست و شوی این کار باعث می شود با یک بار هزینه برای سال‌ها از هر گونه تغییر دکوراسیون و مخارج اضافی بابت استهلاک و فرسودگی رنگ یا کاغذ به کار رفته در دیوارها مصون بمانید.

سفارش سنگ آنتیک گیوتین 1.5 سانتی باکیفیت

سفارش سنگ آنتیک گیوتین 1.5 سانتی باکیفیت

سنگ آنتیک انواع مختلفی دارد که به دلیل تنوع رنگ و ابعاد طیف وسیعی از سلایق را تحت پوشش قرار می دهد و به دلیل استخراج از دل طبیعت توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
برای سفارش سنگ آنتیک بهترین روش مراجعه به سایت‌های فروشنده انواع سنگ آنتیک گیوتین می باشد که در این نوع خرید به دلیل حذف دلالان و واسطه گران قیمت نهایی محصول کاهش می یابد و همچنین کاربر در مدت کوتاه تر امکان دیدن انواع سنگ‌هایی که در دکوراسیون به کار رفته است را خواهد داشت.
با توجه به نوسان بازار در قیمت مصالح و سنگ‌های ساختمانی مطمئن ترین راه برای اطلاع از قیمت تماس با کارشناسان فروش نمایندگی های فروشنده سنگ آنتیک می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما