قیمت انواع سنگ ورقه ای باکیفیت کاشان

قیمت انواع سنگ ورقه ای باکیفیت زرد کاشان، یشمی سلفچگان و خاکستری مشهد در فروش عمده چقدر است؟

سنگ های ورقه ای برای محوطه سازی پارک های جنگلی و شهری، باغ و بعضا ویلا به کار می روند. سطوح این سنگ ها که به طور طبیعی در معادن به صورت ورقه ای در می آید، کمی زبر و غیر صیقلی بوده و باعث ایجاد اصطکاک کافی و مناسب در موقع بارندگی می شود و احتمال سرخوردگی را تا حد زیادی کاهش می دهد. همچنین با ترکیب رنگ های مکمل و ایجاد طرح های معماری به محیط شکل داده و چشم انداز زیبا تری ایجاد خواهد شد.

سنگ های ورقه ای زیادی در بازار موجود است، به چند مورد شاخص و مختصری از خصوصیات هر کدام می پردازیم. سنگ زرد کاشان در واقع نوعی سنگ دگرگونی و متبلور و جهت یافته است و به طور استثنایی گاهی نیاز به برش دارد. این سنگ با استحکام کافی برای کار کف و نما مناسب است. بافت این سنگ تا حدی موزاییکی و دارای قطعات به هم پیوسته طبیعی می باشد.

شهر کاشان به خاطر موقعیت جغرافیایی و مرکزیت کشور و قرار گرفتن بین تهران و اصفهان از شرایط ویژه ای برخوردار است و معادن آن در حال اکتشاف و بهره برداری است. به همین جهت یکی از دفاتر را در این شهر قرار دادیم تا در صورت نیاز و مراجعه حضوری مشتریان بتوانیم پذیرای مهمانان گرامی از تمام نقاط ایران باشیم. اما در اینجا مختصری از سنگ های کار شده و موجود را معرفی می کنیم.

سنگ سبز یشمی شبه گرانیتی و مقاوم بوده برای محوطه سازی بسیاری از پارک ها استفاده می گردد. معدن این سنگ به طوری است که بیشتر قطعات کوچک قابل استخراج هستند و این باعث می شود بیشتر برای کف کاربرد داشته باشد و برای نما مورد استقبال واقع نشود. سنگ خاکستری، نوک مدادی تا مشکی مشهد هم سنگی شبه گرانیتی و بسیار مقاوم مناسب برای کف و نما است. قواره های بزرگ و دوام در برابر یخ زدگی از خصوصیات این سنگ ورقه ای است. تنها رنگ آن کمی تیره می باشد. برای رفع این مساله پیشنهاد می شود که سنگفرش و نما این سنگ با چند رنگ سنگ مناسب دیگر به کار رود تا فضایی با نشاط و لذت بخش فراهم آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما