فروش سنگ گرانیت ایرانی در بازار خارجی

سنگ گرانیت یکی از بهترین و محکم ترین سنگهای ساختمانی محسوب می شود.فروش انواع سنگ گرانیت ایرانی در صنایع ساختمانی از دیر باز یکی از موارد پر رونق در صنعت صادرات کشور بوده است . سنگ معادن ایران هم بصورت خام و هم بصورت فراوری شده طرفداران زیادی در خارج از کشور دارد به همین علت فروش سنگ گرانیت ایرانی در بازار خارجی استقبال خوبی به همراه دارد.

معادن سنگ ایران به دسته اصلی سنگ گرانیت تراورتن ، سنگ مرمریت، سنگ گرانیت و سنگ مرمر تقسیم میشوند.

سنگ گرانیت تنوع زیادی در صنعت و بازار دارد برای مثال میتوان به این موارد اشاره کرد : 

سنگ گرانیت بغلم اردستان ، سنگ گرانیت خاکو، مروارید مشهد ، اوره_الهی، سنگ گرانیت تمام ده ، قرمز گل آباد نایین ، سنگ گرانیت سفال بند ، کنگره ، طامه ،  حاج سیران ، سنگ گرانیت ده مرغ ، عقابکوه ، کهنوج ، قالقاچی ارومیه ، باغ سنگی، گنجنامه  ، گرانیت سبز قلعه خرگوشی و… است که در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و متنوع است و با توجه به کیفیت و کارایی های متفاوت آن در صنایع متفاوت بکار گرفته میشوند .

فروش سنگ گرانیت ایرانی در بازار خارجی

بازرگانی سنگ گرانیت باکیفیت ایرانی و خارجی

بازرگانی سنگ گرانیت باکیفیت ایرانی و خارجیدر بازرگانی این نوع کالا علاوه بر اهمیت خرید و فروش سنگ گرانیت ارزان ، کیفیت و کارایی آن نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است . سنگ های گرانیت بیشتر در صنعت ساختمان کاربرد دارد که عمده ترین آنها: سنگ سبز توف کوارتزیت، سنگ آهک تراورتن ، مرمر، سرپانتین ،ماسه سنگ و شیست است .

تولیدکننده سنگ گرانیت زیتونی در تهران

تولیدکننده سنگ گرانیت زیتونی در تهراندر تهران تولید کنندگان متعددی وجود دارند که بکار فروش سنگ گرانیت ایرانی مانند سنگ گرانیت تراورتن و سنگ گرانیت زیتونی  میپردازند.از جمله این تولید کنندگان میتوان به شرکت های سنگ آورین ، سنگ باما ، جنگلی بیرجند و شرکت سنگ تهران ری اشاره کرد . شرکت سنگ تهران ری در سال 1344 به عنوان یکی از اولین واحد های تولید سنگ در کشور تاسیس شد. 

صادرات سنگ گرانیت هلویی به مصر

صادرات سنگ گرانیت هلویی به مصراین سنگ ها از کشور های آسیای میانه مانند هندوستان ، چین و تایوان خریداری میگردند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد .

این نوع سنگ شامل 2نوع طبیعی و رنگ شده است که میتوان : سنگ گرانیت هلویی، نخودی و قرمز ، بلک گالکسی ، سیلور پرل و… را نام برد .

در ارتباط با سنگ گرانیت هلویی قیمت این نوع سنگ ها به قطر و ضخامت آنها بستگی دارد . 

انواع این سنگ ها مانند سنگ های هلویی چین ، زنجان ، ایران ، وارداتی و… ایت به کشور های متفاوتی از جمله مصر صادر میگردد. 

بهترین برند سنگ گرانیت ایرانی و خارجی

بهترین برند سنگ گرانیت ایرانی و خارجیفروش سنگ گرانیت ایرانی و خارجی در خیلی از شرکت ها و نقاط متفاوت صورت میگیرد  .

اما بهترین برند هایی که میتوان به آنها اشاره کرد عبارتست از :

,… Granith, sang ara، stone box , sang yab , 

این شرکت هادر صنعت ساختمان و آشپزخانه بسیار کاربرد دارند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما