فروشگاه فروش سنگ گرانیت گل پنبه ای

سنگ گرانیت یا همان سنگ خارا دارای بافت دانه های متوسط تا درشت می باشد یکی از سنگ های نمادین کره ی زمین و نماد سختی و مقاومت است .سنگ گرانیت را از کشورهای هند، تایوان ، ویتنام خریداری می کنند . سنگ گرانیت در رنگ های متنوع از سفید ، صورتی تا خاکستری ، سیاه در بازار موجود می باشد .

فروشگاه فروش سنگ گرانیت گل پنبه ای در شهرهای همدان ، نهبندان ، مشهد ، زاهدان نسبت به شهر های دیگر بیشتر است

فروشگاه فروش سنگ گرانیت گل پنبه ای

مقاومت سنگ گرانیت گل پنبه ای

مقاومت سنگ گرانیت گل پنبه ای مقاومت سنگ گرانیت در برابر ساییدگی بسیار زیاد است و به همین خاطر تنها سنگی می باشد که با ضخامت بسیار کم ولی با طول زیاد برش داده می شود سنگ گرانیت بسیار با کیفیت و محکم تر از سنگ های آهکی می باشد همین امر باعث می شود برش و شکل دهی سنگ گرانیت بهتر و زیباتر شود و برای جاهای شلوغ و پر ترددی مانند  هتل ها ، مدرسه ها ، نمای ساختمان های مهم و راه پله های پر رفت و آمد از این سنگ مقاوم و با دوام استفاده شود .از دیگر مزیت های این سنگ علاوه بر استفاده ی در مصالح ساختمانی در آزمایشگاه نیز مورد استفاده قرار می گیرد

از سنگ گرانیت دو نوع وجود دارد رنگ امیزی و طبیعی . سنگ گرانیت به سنگ قواره ای هم معروف است و در برابر اب ، چربی ، یخبندان و ضربه مقاوم می باشد و بخاطر همین استفاده از ان روز به روز افزایش می یابد استفاده تلفیقی از ان در نمای ساختمان های شلوغ ، کف سازی و راه پله های پر رفت و آمد علاوه بر استحکام بالا ،  زیبایی و جلوه ی خاصی نسبت به دیگر سنگ ها به  ساختمان می دهد . چگالی سنگ گرانیت بیشتر از سنگ مرمر ، چینی و لاکچری می باشد . 

شرکت تامین انواع سنگ گرانیت

شرکت تامین انواع سنگ گرانیت  سنگ گرانیت از کشورهای مختلفی به ایران صادر میشود . کشور برزیل در صدر استخراج سنگ گرانیت است ، تامین انواع سنگ گرانیت در شهر های همدان ، نهبندان ، مشهد ، زاهدان وجود دارد ولی از نظر کیفیت بالا نطنز و همدان نسبت به شهر های دیگر رتبه ی خوبی دارند سنگ گرانیت گل پنبه ای نسبت به دیگر سنگ ها محبوبیت خوبی دارد چون بقیه ی سنگ های گرانیت از رنگ های  خالص سیاه ، سفید و خاکستری تشکیل شده اند  ولی سنگ گرانیت گل پنبه ای به صورت یک رنگ نیست و می توانید  در هر زمینه ای از ان استفاده کنید . شرکت تامین انواع سنگ گرانیت رنگ بندی متفاوتی دارد از جمله :

  • گل پنبه ای 
  • مشکی چاپان 
  • مشکی سرکان  
  • سفید تکاب
  • گرانیت خاکستری 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما