فروشنده سنگ مرمریت جیرفت

جهت خرید و ارتباط با فروشنده سنگ مرمریت جیرفت می توان با کارشناسان فروش سایت ما ارتباط بگیرید.

فروشنده سنگ مرمریت جیرفت

راهنمای انتخاب سنگ مرمریت

راهنمای انتخاب سنگ مرمریت

انتخاب سنگ مرمریت چگونه است؟ بطور سنگ مرمر جزو یکی از انواع سنگ آهک دگرگون شده است. زمانی که سنگ آهک در وضعیت فشار و حرارت زیاد قرار گرفته شود،دچار دگرگونی می شود و همینطور سبب می شود که سنگ مرمر ایجاد شود.

انواع و اقسام سنگ های مرمریت از منظر شکل ظاهری: این نوع سنگ، به شکل یکدست و هم همراه با رگه هایی به رنگ های مختلف پیدا می شود. رگه هایی که در سنگ های مرمر یافت می شود به دلیل وجود ناخالصی است که در سنگ آهک اولیه قرار دارد. گوناگونی رنگ های سنگ آهک به خاطر وجود موادی مانند اکسید آهن, سیلیس, میکا, سرپانتین, گرافیت و مواد آهکی در مواد تشکیل دهنده آن است.

ویژگی های مهم سنگ مرمریت:

وزن سنگ مرمریت چگونه است؟ سنگ مرمر در حدود 2560 کیلوگرم بر متر مکعب است و از لحاظ مقاومت و همینطور مقاومت آن بالاتر از سنگ تراورتن و همینطور پایین تر از گرانیت قرار می باشد. امکان ایجاد خراش در سطح روی سنگ مرمر وجود دارد به همین سبب باید این نکته در تعیین محل استفاده مورد توجه قرار گیرداین سنگ در برخورد با اسید نیز آسیب پذیر است، همچنین طبق پایایی آن در مقابل رطوبت ولی در صورت در مواجه طولانی مدت این سنگ دچار تغییرات و فرسایش می شود.

با توجه به موارد ذکر شده، استفاده از آن در محیط ها و فضاهایی که بصورت دائم در مواجه با رطوبت و عوامل جو آب و هوایی هستند؛ اگر رعایت شرایط نگهداری و فیزیکی مناسب نباشد استفاده از سنگ مرمریت توصیه نمی گردد. یکی از مسائل مهم برای حفظ شدن از پشت سنگ در مقابل رطوبت و همچنین پاک کردن آلودگی ها از روی سطح سنگ مرمر است که باید به آن توجه گردد.

جلوه سنگ مرمر چطور است؟ سنگ مرمریت با رنگ های مختلفی پیدا می شود که در بقیه سنگ های طبیعی دیده نمی شود. به سبب استحکام و مقاومت این نوع سنگ و همینطور زیبایی بی مثال آن، معماران و طراحان داخلی برای لوکس تر نشان دادن طرح های خود از این نوع سنگ استفاده می کنند. قابل ذکر است که این سنگ به سبب قابلیت صیقل کاری و داشتن سطح صاف و آینه ای به نوعی سنگ محبوب و البته گران قیمت برای مصرف در ساختمان سازی تبدیل شده است. 

توزیع کننده سنگ مرمریت جیرفت

توزیع کننده سنگ مرمریت جیرفت جهت توزیع سنگ جیرفت می توان با فروشنده های فروش عمده  این سنگ در شهر جیرفت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما