فروشنده سنگ ساختمانی اونیکس

استفاده از سنگ های معدنی جهت نما سازی ساختمان از دیرباز مورد توجه بشر بوده است، یکی از انواع این سنگ ها که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد، سنگ ساختمانی اونیکس می باشد که دارای رنگ های زیبا و متنوعی می باشد. 

فروشنده سنگ های ساختمانی با فروش سنگ  اونیکس تحولی نو در صنعت ساختمان سازی ایجاد کرده و با ارائه بی نظیرترین سنگ های اونیکس ساختمانی زیبایی را به خانه ها آورده و با دارا بودن تنوع طرح و رنگ توانسته سلیقه های مختلف را پوشش دهد. 

فروشنده سنگ ساختمانی اونیکس

مشخصات سنگ ساختمانی اونیکس

مشخصات سنگ ساختمانی اونیکس اگر بخواهیم از لحاظ سنگ شناسی سنگ اونیکس را معرفی کنیم آن را در دسته سنگ های آهکی قرار می دهیم که در اثر جوشیدن چشمه های آبگرم زیرزمینی شکل گرفته و از لحاظ شیمیایی دارای ترکیبات کربنات کلسیم، اکسید آهن، کربنات منیزیم، مس و فلوئور می باشد. 

هر سنگی که به عنوان سنگ ساختمانی استفاده می شود باید دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی از لحاظ مقاومت و ماندگاری باشد تا بتواند در مدت زمان طولانی کارایی و زیبایی خود را حفظ نماید. 

سنگ اونیکس ساختمانی نیز از ویژگی های بالایی برخوردار است که مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی ساختمان قرار گرفته و به وفور از این سنگ استفاده می کنند. 

از جمله مشخصات سنگ اونیکس می توان موارد زیر را نام برد. 

اولین و مهمترین مشخصه این نوع سنگ رنگ و درخشندگی خاص و بی نظیر آن است و دارای طیف های رنگی بسیار زیبا و خیره کننده ای می باشد که در رنگ های سیاه، سفید، قهوه‌ای،  صورتی و سبز می باشد. 

سنگ اونیکس این قابلیت را دارد که نور را جذب کرده و آن را بازتاب نماید، بنابراین درخشش خاصی داشته و سنگی براق و مهیج می باشد. 

سنگ اونیکس به دلیل اینکه از لایه های عمیق زیرِ زمین استخراج می شود لایه بندی ظریفی داشته و باید هنگام برش با دقت خاصی برش داده شود. 

سنگ مذکور به دلیل اینکه نوعی سنگ آهکی محسوب می شود به راحتی با اسید واکنش می دهد، بنابراین برای نمای بیرونی ساختمان مناسب نمی باشد و در برابر باران و رطوبت مقاومت چندانی ندارد. 

حفظ و نگهداری از این نوع سنگ بسیار آسان بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است. 

سنگ اونیکس علاوه بر اینکه در نمای داخلی ساختمان استفاده می شود در مواردی همچون تهیه میز های سنگی، انواع مجسمه، پایه آباژور، گلدان و بسیاری وسایل تزئینی دیگر کاربرد دارد. 

توزیع کننده سنگ ساختمانی اونیکس

توزیع کننده سنگ ساختمانی اونیکس توزیع کننده سنگ ساختمانی اونیکس با عرضه محصولات خود در بهترین کیفیت و بی نظیر ترین رنگ های موجود، آماده ارائه انواع محصولات خود به سراسر کشور می باشد. 

توزیع سنگ ساختمانی اونیکس توسط این توزیع کننده به دو صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است، و آن دسته از افرادی که تمایل به خرید و استفاده از این سنگ را دارند می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با توزیع کننده این محصول ارتباط برقرار کرده و سنگ مورد نظر خود را سفارش دهند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما