فروشنده سنگ تراورتن حیاط

جهت خرید سنگ تراورتن حیاط می توانید به سایت فروش ما مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید. در سایت ما امکان دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان ما می توانید خریدی راحت و مطمئن داشته باشید بنابراین بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید. قابل ذکر است انواع و اقسام مدل سنگ تراورتن در سایت موجود است. 

فروشنده سنگ تراورتن حیاط

مشخصات سنگ تراورتن حیاط چیست؟

مشخصات سنگ تراورتن حیاط چیست؟

مشخصات سنگ تراورتن: سنگ تراورتن، نوعی سنگ آهک است و در دسته سنگ های رسوبی و همچنین تزیینی به حساب می‌ آید. این سنگ ها از بجا مانده رسوبات چشمه‌ آب گرمی می باشند. سوراخ هایی در این سنگ ها وجود دارد به دلیل محیط گرفته شده به وسیله گازهایی که در آب های گرمی سرچشمه رسوب‌ گذاری وجود دارد. هر چقدر مقدار مواد محلول در آب این منابع کمتر باشد، رنگ سنگ روشن‌تر می شود.

 عوامل تاثیر گذار بر کیفیت سنگ های تراورتن : میزان گرمی و همینطور میزان ارتفاع منطقه ای که سنگ در آنجا وجود دارد نیز بر میزان کارآیی سنگ های تراورتن تأثیر می‌گذارد.

اکثر سنگ‌های تراورتن دارای مقاومت سایش کمی است. به همین مورد به راحتی تولید می‌شوند ولی مقاومت فشاری خوبی دارند. مقاومت فشاری این سنگ ها از سنگ مرمریت بیشتر و از سنگ گرانیتی کمتر است، ولی به سبب دارا بودن استحکام بالای این سنگ، شرایط کاری در فضای اشباع و ارتفاع را به وجود می آورد. سنگ های تراورتن به سبب داشتن تخلخل، خاصیت عایق حرارتی و صوتی و دارا بودن سوراخ هایی موجود در سطح سنگ باعث افزایش مقاومت آن در برابر آتش‌سوزی می گردد. به همین جهت سنگ های تراورتن از میزان مقاومت خوبی برخوردار است.

جهت گزینش سنگ مناسب کف حیاط باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

ابتدا کاربری حیاط خود را تعیین کنید.

تغییرات دمایی مورد نظر در محل مهم است:

ایجاد تغییرات دمایی فضای مورد شما نیز در گزینش سنگ بسیار اهمیت دارد و باید در زمان خرید به یاد داشته باشید، چون که تغییرات دما سبب آسیب دیدن سنگ های شما خواهد شد، به همین سبب شما در چنین شرایطی باید از سنگ هایی که درجه سختی بالایی دارند استفاده کنید تا از آسیب دیدن در امان باشند. در صورتی که فضای مورد نظر شما در معرض تغییرات آب و هوایی زیادی است، سنگ های گرانیت می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد.

مقاومت سنگ کف حیاط در مقابل ضربه و فشار های مکانیکی بسیار اهمیت دارد:

قرار دادن گلدان یا پارک کردن ماشین و … کارهایی است که شاید در حیاط خود انجام دهید و بعدا ببینید که همین کارهای ساده سبب خش افتادن، شکستن و یا آسیب دیدن سنگ های شما شده است. پس شما باید در نظر داشته باشید که سنگ مورد نظر شما باید مقاومت بالایی داشته باشد.

 

 

توزیع کننده سنگ تراورتن حیاط

توزیع کننده سنگ تراورتن حیاط

جهت استفاده از توزیع سنگ حیاط میتوانید به سایت اینترنتی فزوش ما مراجعه کرده و از تنوع محصولات ما بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما