عرضه کننده سنگ چینی مشکی

سنگ چینی مشکی در معادن تولید سنگ در شهرهایی مانند سیرجان ، الیگودرز ، ازنا استخراج و به بازار عرضه می شود. این سنگ دارای رگه های روشن در زمینه مشکی بوده که مورد توجه سازندگان و طراحان داخلی ساختمان می باشد . شرکت های عرضه کننده انواع سنگ ، سنگ چینی مشکی را در ابعاد متفاوت برش داده و به بازار عرضه می کنند. 

عرضه کننده سنگ چینی مشکی

کاربرد سنگ چینی مشکی چیست؟

کاربرد سنگ چینی مشکی چیست؟ کاربرد سنگ چینی مشکی به علت داشتن مقاومت زیاد دربرابر سایش ، شفافیت بالا و رنگ تیره زیبا و جذاب آن در صنایع ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است . این سنگ به علت داشتن رگه های نامنظم طوسی و سفید در زمینه مشکی و قابلیت انعکاس نور و صیقلی بودن جزء سنگهای کریستالی برتر دنیا محسوب می شوند. از این نوع سنگ در تزئین پله ، کف سازی ، سالن های مجلل، لابی هتل و سرویس بهداشتی استفاده می شود. رگه های نامنظم موجود در این سنگ به حالت موج مانند بوده و به رنگهای زیبایی مانند سفید و بنفش طراحان داخلی ساختمان را ترغیب می نماید که در پله ها و نمای بیرونی ساختمان ها نیز از این سنگ زیبا استفاده نمایند . قابلیت انعکاس نور از رگه های این نوع سنگ به زیبایی آن افزوده  است . بعضی از نماکاران از این سنگ در نماکاری دیوارهای ساختمان  استفاده می کنند که جلوه زیبایی به آن می دهد . امروزه به علت استفاده از رنگ طوسی که یک رنگ خنثی در طراحی دکوراسیون منزل است ، طراحان داخلی را به استفاده از نوع سنگ چینی مشکی با رگه های طوسی ترغیب نموده است . 

مرکز فروش سنگ چینی مشکی

مرکز فروش سنگ چینی مشکی مراکز فروش سنگ چینی مشکی اغلب در شهرهای مستقر هستند که دارای معادن سنگ می باشند. بزرگترین شهرهای دارای معادن سنگ چینی مشکی در مرکز ایران قرار دارند . شهرستان های الیگودرز و ازنا ازجمله مناطقی هستند که این نوع سنگ از معادن آن استخراج می شود. شرکت های استخراج کننده انواع سنگ از معادن ، دارای وب سایت های فروشگاهی بوده که در آن مدل و طرح  و ابعاد مختلف سنگ های چینی مشکی را در معرض دید خریداران قرار می دهند . خریداران عمده این سنگها که اغلب سازندگان ساختمان ها می باشند می توانند جهت خرید عمده به صورت حضوری و یا غیرحضوری با انتخاب ابعاد مورد نظر به این وب سایت ها مراجعه نمایند . خدمات ارسال و نظر کارشناسان فروش این وب سایت ها ، مانند سالم بودن سنگ های سفارش شده و توصیه های کارشناسان آن نیز می تواند نظر مشتریان را جلب و آنان را به خرید از این مراکز ترغیب نمایند . 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما