عرضه کننده سنگ مرمریت چشم آهو

سنگ مرمریت چشم آهو یکی از نمونه های این سنگ در طرح و رنگ بسیار زیبا می باشد که زیبایی منحصر به فرد آن نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است، عرضه کننده آن نیز این محصول را در بهترین کیفیت و مناسب ترین نرخ در معرض فروش قرار می دهد.

عرضه کننده سنگ مرمریت چشم آهو

مشخصات سنگ مرمریت چشم آهو

مشخصات سنگ مرمریت چشم آهو  سنگ مرمریت چشم آهو از نمونه های مرمریت است که زیبایی منحصر به فرد آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند، این سنگ در برابر حرارت تحمل بالایی داشته و مقاومت فشاری و پایایی آن از تراورتن بالاتر می باشد و به دلیل اینکه آب را جذب می کند از آن در نمای داخلی استفاده می شود.

جهت افزایش مقاومت سنگ مرمریت چشم آهو از اپوکسی، چسب و رزین استفاده می شود و هر چه تراکم مرمریت بیشتر باشد دارای دوام و طول عمر بالاتری خواهد بود، این سنگ دارای قابلیت ساب پذیی بالایی بوده و در کف، دیوار و پله در داخل ساختمان بکار می رود و بسته به میزان کربنات و منیزیمی که دارد با نام های کلیستی، منیزیمی، کلیستی دولومیتی و دومولیتی معروف است.

مشخصات سنگ چشم آهو تخلخل کمی است که دارد و قبل از اینکه فراوری شود دارای خطوط برجسته ای است که قبلا از بتونه این خطوط پر می شد ولی امروزه با رزین پر می شود، پایه ایجاد این سنگ کربنات کلسیم، دولومیت، کریستال و کلسیت است که از جلا و صیقل پذیری خوبی برخوردار می باشد.

شرکت پخش سنگ مرمریت چشم آهو

شرکت پخش سنگ مرمریت چشم آهو شرکت پخش سنگ مرمریت چشم آهو در بازار فعالیت گسترده ای دارد و با شناخت کم و کیفی بازار و توجه به اصل مشتری مداری در این بخش کار می کند، این سنگ از خرید و فروش بالایی برخوردار بوده و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

سنگ مرمرین بسته به نوع، تراکم و نحوه فروش دارای قیمت های مختلفی است و نمونه های پر تراکم که بدون ناخالصی است از گونه های درجه یک بوده و نرخ بالاتری دارد و خرید عمده و بدون واسطه آن ارزانتر و باصرفه تر می باشد و کسانی که قصد خرید تیراژ بالا دارند می توانند جهت کاهش هزینه های اولیه و کسب سود بیشتر آن را مستقیم خریداری کنند.

سنگ مرمریت چشم آهو به طرق مختلفی فرآوری می شود که ضخامت و نوع فرآوری نیز نقش موثری بر قیمت داشته است، این سنگ استفاده های زیادی در بخش اعظمی از نمای داخلی دارد و به وفور به کار می رود و چون قیمت های مناسبی نیز دارد مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما