عرضه سنگ آنتیک گیوتین باکیفیت در سراسر کشور

سنگ آنتیک گیوتین باکیفیت با بیش از 60 سال سابقه کاربرد در دکوراسیون های ساختمانی در دنیا یکی از چشم‌نوازترین و در عین حال بادوام‌ترین انواع تزئینات داخلی در مقایسه با بلکا و کاغذ دیواری می باشد. این نوع دکوراسیون در مدت زمان کوتاهی توانسته است راه خود را در دکوراسیون منازل، شرکت‌ها، مطب‌ها و… باز کند.

عرضه سنگ آنتیک گیوتین باکیفیت در سراسر کشور

راهنمای تشخیص سنگ آنتیک گیوتین باکیفیت

راهنمای تشخیص سنگ آنتیک گیوتین باکیفیت

بشر از دیرباز زندگی خود را با سنگ‌ها پیش برده است و از زمان‌های دور که بحث زیبایی و سلیقه خیلی مطرح نبوده است برای ساختن سرپناه یا درست کردن سلاحی برای شکار و دفاع از خود همواره از سنگ‌ها بهره می جست.
با پیشرفت جوامع و گسترش تمدن و علم بشری دیدگاه انسان نیز به سنگ‌ها متفاوت شد به طوری که از برخی از آنها مانند الماس، یاقوت و زمرد تنها برای مصارف زینتی و از برخی دیگر برای ساختن زیباترین کاخ‌ها و منازل استفاده کرد.
اگر چه از دیدگاه عام سنگ‌ها همگی دارای استحکام هستند و تفاوت آنها بیشتر به رنگ و جنس باز می‌گردد اما در حقیقت نوع دانه و بافت سنگ بسیار در کیفیت و کاربرد آن تأثیر گذار است.
پس از رشد روزافزون صنعت ساخت و ساز اولین کاربرد از سنگ آنتیک به 60 سال پیش برمی گردد اما در کشور ما به دلیل وفور انواع معادن طبیعی سنگ ضایعات و باطله‌های آن به مصارفی غیر از ساخت و ساز می رسید اما پس از کاهش منابع و از طرفی بالا رفتن نرخ مصالح و به خصوص سنگ‌های طبیعی و معدنی استفاده از سنگ قیچی یا آنتیک گیوتین در ایران نیز رواج یافت.
مسئله مهم در انتخاب سنگ با کیفیت بحث مصنوعی یا طبیعی بودن آن است که مسلماً نوع طبیعی آن ارزش بالاتری داشته که از مزایای آن می توان زیبایی منحصر به فرد و دوام آنها از مهم‌ترین روش های تشخیص در نوع مصنوعی و طبیعی تکرار و الگوی رگه‌ها و رنگ بندی می باشد چرا که در نوع طبیعی کاملاً تصادفی بوده در حالی که در نوع مصنوعی مانند یک پارچه یا فرش دست بافت کاملاً تکراری و منظم می باشد همچنین در سنگ‌های طبیعی هیچ دو سنگی را مشابه نخواهید یافت و درست شبیه اثر انگشت انسان هر کدام طرحی منحصر به فرد دارند.

کارخانجات تولید سنگ آنتیک گیوتین باکیفیت در اصفهان

کارخانجات تولید سنگ آنتیک گیوتین باکیفیت در اصفهان

با توجه به وجود معادن طبیعی انواع سنگ تراورتن و مرمریت در ایران در گذشته ضایعات این سنگ‌ها به مصارف متفرقه می رسید اما با گذشت زمان و افزایش نرخ مصالح ساختمانی به خصوص سنگ‌های معدنی و طبیعی تولید سنگ گیوتین آنتیک یا سنگ قیچی نه تنها باعث سود دهی برای کارخانجات شد بلکه در بازار نیز از انواع طرح‌ها و رنگ‌های تولید شده استقبال خوبی به عمل آمد.
از مهم‌ترین مراکز تولید سنگ گیوتین باکیفیت می توان به کارخانه‌های موجود در استان اصفهان و مرکزی اشاره کرد که با توجه به امکانات و خط تولید مجهز قادر به تولید انواع سنگ‌های ساییده شده و چرمی آنتیک یا قیچی هستند.
امروزه بسیاری از افراد با وجود استفاده از رنگ‌های روغنی، کاغذ دیواری و بلکا ترجیح می دهند در بخشی از دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود از سنگ آنتیک گیوتین استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما