شرکت فروش سنگ گرانیت طبیعی

قیمت روز انواع سنگ گرانیت طبیعی کلی و زوجزیی و همچنین سنگ گرانیت طبیعی ابزار دقیق را می توانید در سایز های مختلف از طریق فروش شرکت بازرگانی سنگ گرانیت استعلام نمایید.

شرکت فروش سنگ گرانیت طبیعی

مشخصات فنی سنگ گرانیت طبیعی

مشخصات فنی سنگ گرانیت طبیعی

جالب است بدانید که این مشخصات سنگ طبیعی، فقط در سیاره زمین به فراوانی وجود دارد و بخش عمده پوسته زمین را تشکیل داده است. گرانیت، از سنگ‌های نمادین سیاره ماست! پس به سبب سرد و سخت شدن در اعماق زیاد و همچنین درشت بودن دانه‌های ساختار تشکیل دهنده سنگ‌های گرانیت، آن‌ها را از نوع آذرین به حساب می‌آورند.

در ضمن، دیگر سنگ‌های آذرین و پلوتونیت مانند گرانودیوریت، مونزونیت، تونالیت و کوارتز دیوریت، به لحاظ ظاهری به گرانیت‌ها شباهت دارند. سنگ گرانیت جزو پرکاربردترین سنگ های ساختمانی است که در نمای بیرونی ساختمان ها کار می شود. به همین دلیل است که تقاضا در بازار سنگ ایران برای آن بالا بوده و به همین نسبت تعداد عرضه کنندگان سنگ گرانیت در بازار نیز زیاد می باشد.

این سنگ علاوه بر اینکه در داخل ایران مصرف بالایی دارد، از سنگ های پر تقاضا برای صادرات به کشورهای مختلفی چون استرالیا، کانادا، عراق، کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس بوده و به دلیل تنوع رنگی که دارد در صنعت هتل سازی نیز از آن استفاده می شود.
رنگ های رایج در سنگ گرانیت، خاکستری، قرمز، مشکی، سبز و سفید است. از کاربرد های گرانیت می توان به استفاده در راه پله، پیشخوان آشپزخانه، کفپوش، دیوارپوش، سنگفرش پیاده رو، سینک روشویی و آشپزخانه، محوطه سازی و نمای ساختمان اشاره کرد. برای استعلام قیمت به روز، مشاوره و خرید سنگ گرانیت تایل و اسلب برای صادرات و ساختمان سازی با بخش فروش فله سنگ در تماس باشید.

راهنمای خرید سنگ گرانیت طبیعی

راهنمای خرید سنگ گرانیت طبیعی

گرانیت در واقع از سرد شدن مواد مذاب در درون زمین تشکیل می‌شود. وقتی مذاب درون زمین سرد شود روند  آن پراکنده است و همین کندی روند سرد شدن، باعث به وجود آمدن طرح دانه‌ای و استحکام زیاد آن می‌شود. سنگ گرانیت دارای یک زمینه تیره با دانه‌های روشن از جنس کوارتز و فلدسپات هستند.

هر چه گرانیت تیره‌تر باشد مرغوب‌تر و گران‌تر است و هر چه روشن‌تر باشد قیمت آن کمتر است. گرانیت سفید دانه‌های کوارتز بیشتری دارد و گرانیت صورتی دانه‌های فلدسپات بیشتری دارند. راهنمای خرید سنگ با توجه به کانی‌های موجود در آن‌ها به رنگ‌های سبز، قرمز، طوسی و صورتی و طرح‌های دانه‌ای، رگه‌ای و … هستند.

البته گرانیت‌های با طرح و رنگ خاص مانند گرانیت‌های سیاه با دانه‌های درشت فلدسپات یا گرانیت‌های پلنگی هم از گرانیت‌های مرغوب و گران‌قیمت هستند که معمولاً در قطعات بزرگ به فروش می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما