شرکت تولید سنگ گرانیت اسلب

شرکت تولید سنگ گرانیت اسلب به علت تولید سنگ های زیبا، جذاب، تزئینی، مقاوم دارای مشتریان ثابت و پرطرفداری هستند.از سنگ گرانیت اسلب می توان در زمینه های زیر مورد استفاده قرار داد:

▪آشپزخانه

▪کفپوش

▪سنگ پله

▪محوطه سازی

▪…….

این سنگ های داری مقاومت و استحکام بسیاری قوی می باشند و در برابر ضربه و فشار های وارده مستحکم می باشد.داری تنوع زیاد در شکل و ظاهر و رنگ می باشد.

شرکت تولید سنگ گرانیت اسلب

خصوصیات سنگ گرانیت اسلب چیست؟

خصوصیات سنگ گرانیت اسلب چیست؟ خصوصیات سنگ گرانیت اسلب در استحکام و مقاومت آن در برابر گرما، سرما، ضربه است. علاوه بر موارد فوق دارای جذابیت خیره کننده و تنوع در رنگ است که چشم هر بیننده را به خود باز می گذارد. خصوصیات سنگ اسلب گرانیت این می باشد که هم در داخل ساختمان و هم در خارج از ساختمان دارای کارایی زیاد و متنوع می باشد.

هر کدام به نوبه خود دارای زیبای و جذابیت می باشد. این سنگ ها در محیط داخلی خانه برای موارد زیر به کار گفته می شود:

▪پله ها

▪کابینت ها

▪تزئینات

▪سینک

▪……..

جذابیت و زیبایی که به محیط می بخشد و عمر طولانی نقشی که این سنگ به محیط می دهد از پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی در این محدوه ی زمانی می باشد. سنگ گرانیتی نسبت به سنگ های آهکی مقاومت و طول عمر بیشتری بر خورد دار می باشد.

سنگ آهکی به دلیل برش آسان قمیت و کیفیت کمتری نسبت به سنگ گرانیتی اسلب دارد.حالا برعکس سنگ اهکی سنگ اسلب دارای برشی سخت تر می باشد و قیمت بیشتری را به خود اختصاص داده است.یکی از مزیت های این سنگ نسبت به سنگ اهکی طول عمرو نگهداری راحت تر آن می باشد.

مواردی که بر قیمت سنگ ها تاًثیر می گذارد گزینه های زیر می باشند:

۱- بزرگ یا کوچیک بودن سنگ خام

۲-ماهیت و نوع سنگ

۳- برشی که روی سنگ انجام می شود

۴- هزینه حمل و نقل

۵- هزینه های که بابت خارج کردن سنگ خام صرف می شود

تولید و ارائه ی سنگ به صورت اسلب یکی از روش های نوین و پر طرفدار می باشد که با وسایل مخصوص صورت می گیرد.

مرجع فروش سنگ گرانیت اسلب

مرجع فروش سنگ گرانیت اسلب مرجع فروش سنگ گرانیت اسلب را می توان در سایت های معتبر دنبال نمود، و از طریق خرید اینترنتی می توان در سایت ها جست جو کرد و بهترین و مرغوب ترین سنگ گرانیت را شناسی کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود. انواع تنوع در رنگ، شکل، ظاهر، و کاربرد آن می توان تهیه کرد.

با خرید اینترنتی هزینه های مازاد حذف می شود و محصولات با قیمت مناسب تر به دست مشتری می رسد.همچنین در وقت نیز صرفه جویی می شود و نیاز نیست ساعات ها در بازار به دنبال محصول مور نظر خود بگردیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما