سنگ چینی الیگودرز سفید + مشخصات بسته بندی عمده فله

سنگ‌ها مدل‌های مختلفی از جمله سنگ خام دارند، هر کدام یک ترکیب خاص دارند، سنگ پرسلن سفید الیگوساید نمونه‌ای از این سنگ‌ها است که مشخصات بسته‌بندی فله‌ای ان‌ها بسیار ویژه و به خوبی فروش می‌رود، این نوع سنگ مانند سرامیک بیشتر به عنوان اسلب بازاریابی می‌شود.

این سنگ بیشتر کاربرد کف، دیوارهای لابی، و همچنین استفاده بزرگ از این سنگ برای کف سالن های بزرگ و سالن های بزرگ است، این سنگ یک نوع سنگ کریستالی است.

رنگ این سنگ سفید با خطوط خاکستری و نامنظم سیاه است، این سنگ توانایی خوردن دارد، که باعث درخشش و درخشش سنگ می شود، بنابراین این نوع از سنگ بازتاب بسیار بالایی از نور دارد، که به همین دلیل است که این نوع از سنگ جذاب است.

سنگ چینی الیگودرز سفید

سنگ ایران نوعی سنگ بسیار با کیفیت در بازار است که در میان ان سنگ چینی سفید الیگودرز یکی از مشهورترین ان‌ها محسوب می‌شود، این سنگ‌ها را از قلب کوه‌ها استخراج می‌کند، و این سنگ به دلیل کیفیت و زیبایی بالا در بازارهای داخلی و خارجی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به دلیل اندازه کریستالی و کریستالی بزرگ، این سنگ ها به درخشندگی سنگ مرمر هستند و نور بسیار خوبی را منعکس می کنند که دلیل برتری این سنگ نسبت به سایر سنگ ها است.

مشخصات سنگ چینی الیگودرز

انواع مختلفی از سنگ در کشور وجود دارد، که هر یک از انها ویژگی های خاص، مشخصات سنگ های چینی لیگودرز شامل چیزهایی مانند، تراکم بالای سنگ، جذب اب بسیار کم، چیدمان متنوع و بسیار زیبا، مقاومت بسیار بالا در برابر فشار، کارایی بسیار خوب، مقاومت در برابر سایش بسیار خوب و همچنین مقاومت عالی در برابر سرما، همه این ویژگی ها این سنگ را خاص تر می کند.

بسته بندی سنگ چینی الیگودرز سفید

سنگ‌ها در مدل‌های مختلفی بسته‌بندی شده‌اند که با توجه به طول مسیر انتقال متفاوت هستند، به عنوان مثال، انها از روش‌های ویژه برای بسته‌بندی الیگودرهای سفید استفاده می‌کنند، به دلیل کیفیت بالا و تنوع زیاد انها، انها مشتریان این نوع سنگ از شهرهای دیگر هستند.

این مزیت باعث شده است که بسیاری از مشتریان در کشورهای اطراف این نوع سنگ را تقاضا کنند. بعضی از مشتریان سنگ الیگودرز چینی بدون برش را درخواست کرده‌اند، و به دلیل وزن ۳ تن سنگ، این کار باید با تریلرهای مخصوص تراکتور انجام شود.

سنگ چینی الیگودرز عمده

با توجه به تنوع سنگ ها، قیمت ها متفاوت است و یکی از دلایل قیمت گذاری سنگ ها روش استخراج سنگ ها است. برای مثال، دلیل قیمت پایین سنگ الگودو به دلیل شرایط بومی ان است.

با توجه به مناسب بودن دستمزد کارگران و همچنین قابلیت ماشینکاری مراحل کار، این سنگ با قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر نمونه‌ها برای ساخت عرضه می‌شود. این نوع سنگ‌ها در برابر گرما و سرما بسیار مقاوم هستند.

سنگ چینی الیگودرز فله

سنگ ها به روش متفاوتی معامله می شوند، اغلب سنگ ها در ازمایشگاه های مصنوعی معامله می شوند، و بعضی از سنگ ها به صورت عمده معامله می شوند، که یکی از ان ها الیگودرز اندود است، که مجموعه ای از مشتریان است که در توزیع سنگ ها شرکت دارند و به مین دسترسی ندارند.

این مشتریان سنگ را به صورت عمده خریداری می کنند و پس از بسته بندی و طراحی به مشتریان دیگر، چه داخلی و چه خارجی، این نوع سنگ ها توسط مشتریان بسیاری برای کیفیت و خلوص خود در نظر گرفته می شود.

سنگ چینی الیگودرز طلایی

سنگ‌ها پارامترهای مختلفی دارند که در ان قیمت سنگ‌ها به همان پارامترها بستگی دارد، الیگوساید طلایی سنگ پرسلن یکی از انواع سنگ‌هایی است که رنگ روشن و خطوط تاریک نرم دارد.

ضخامت این سنگ ها استاندارد بین المللی بوده و قادر به جلب رضایت مشتریان بوده است، ضخامت این سنگ ها ۲ سانتی متر است، این نوع سنگ ها دلیلی برای برش توسط دستگاه مکانیزه، بسیار صاف و منظم است.

سنگ چینی الیگودرز زردبار

سنگ‌ها به اشکال مختلف استفاده می‌شوند، بیشتر سنگ‌های چینی الیگودرز به عنوان کتاب دست راک اسلب استفاده می‌شوند، نمونه‌ای از معمول‌ترین نوع این سنگ‌ها سنگ چینی پرسلن الیگودرز زرد است که به دلیل طراحی و رگه‌های ویژه‌ای که دارد.

این اقلام کاربرد بالایی دارند، یکی از ویژه ترین انها استفاده از این نوع سنگ برای صفحه کابینت است، که زیبایی زیادی به فضای اشپزخانه می بخشد.

سنگ چینی الیگودرز ریز بار

سنگ‌هایی از قبیل سنگ‌های قیمتی دارای خواص و عملکرد متفاوتی هستند که با توجه به اندازه و قدرت سنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سنگ الیگودر که ریزدانه است، نمونه‌ای از این سنگ‌ها است که نه تنها در بازارهای ایران، بلکه در بازارهای خارجی نیز به دلیل کیفیت بالا و انواع طراحی‌های رایج بوده‌اند.

این سنگ با اتکا به ماشین الات صنعتی و مهندسان داخلی توانسته است تا کیفیت خود را در بازارهای جهانی تثبیت نماید.

سنگ چینی الیگودرز رنگی

اولیگودرز نوعی از سنگ کریستالی ایرانی، سنگ تراورتن و سنگ پورچلین الگیدارز رنگ و طرح متفاوتی دارند، بسیاری از زمینه های سنگ الیگودرز سفید هستند.

الیگودرهای رنگی منحصر به فرد‌ترین سنگ‌های بازار هستند که نادر و محبوب هستند و بیشتر در نمای ساختمان و حتی نمای داخلی برای زیبایی جدیدشان استفاده می‌شوند.

سنگ چینی الیگودرز شکن

سنگ‌های سنگ‌های صلیبی به شیوه‌ای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند و کارایی خاصی دارند، سنگ‌های الیگودر چین نوعی سنگ شکن هستند که از جمله سنگ‌های سیلکون به عنوان یک سنگ استفاده می‌شوند

سنگ چینی الیگودرز لیست قیمت

سنگهای چینی الیگودرز یک نمونه از سنگهای منحصر به فرد ایرانی هستند که برای نماهای داخلی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند، سنگ چینی الیگودرز در لیست قیمت سنگ های پر مصرف قرار دارد که دلیل آن هم کیفیت و کارایی بالای این سنگ گوهره است.

سنگ چینی الیگودرز نما

سنگ های چینی الیگودرز همچون سنگ باریت به دلیل تنوع بالا در رنگبندی و همچنین کیفت بالایی که دارند، مورد پسند خیلی از مشتریان قرارمی گیرند، در خصوص بحث نمای ساختمان، سنگ چینی الگودرز برای نمای ساختمان از مزیت های بالایی برخوردار است، از جمله این مزیتها می توان به استحکام، ساب پذیر و مقاومت بالا در برابر سایش اشاره کرد.

مجموعه ما چندین سال است که، در بازار خرید و فروش داخلی و خارجی انواع سنگهای چینی الیگودرز با کیفیت و درجه یک فعالیت دارد و صادرات این محصول به کشور های مختلف سراسر جهان انجام می شود، شما می توانید برای خرید اینترنتی و سفارش کلی یا جزئی با شماره های موجود روی سایت تماس بگیرید یا با پر کردن اطلاعات تماس خود منتظر تماس مشاوران ما باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما