سفارش سنگ فیروزه عجمی نیشابور

سنگ فیروزه عجمی نیشابور قابل سفارش با کاربری متنوع و متفاوت می باشد. از این رو سفارش سنگ فیروزه برای ساخت انواع زیور آلات صورت می گیرد. فیروزه در دو نوع عجمی و شجری تقسیم بندی می شود که سنگ نوع اول دارای سطحی صاف و فاقد رگه می باشد. فیروزه در طیفی از رنگ های آبی و سبز با تناژ های مختلف در طبیعت وجود دارد که بر همین اساس سفارش آن انجام می گیرد.

سفارش سنگ فیروزه عجمی نیشابور

عوامل موثر بر کیفیت سنگ فیروزه عجمی

عوامل موثر بر کیفیت سنگ فیروزه عجمی فیروزه نوعی سنگ آذرین به شمار می رود که حاصل فعالیت های آتشفشانی در طبیعت می باشد. این سنگ در سطوح مختلف زمین تشکیل می شود که به طور معمول سنگ هایی که در نزدیکی سطح زمین تشکیل می شوند از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

فیروزه عجمی نوعی از فیروزه است که نوع معدن و مکان استخراج آن از جمله عواملی است که بر کیفیت آن نقش مستقیم دارد. کشور پهناور ایران و به طور اخص شهر نیشابور در استخراج خراسان رضوی از جمله مناطقی است که دارای معادن فیروزه می باشد.

این نوع فیروزه در جهان شهرت و آوازه ای بسیار دارد و از این رو بخشی از آن به دیگر نقاط جهان صادر می شود. علاوه بر نوع و مکان استخراج به رنگ فیروزه نیز به عنوان نوعی عامل تعیین کننده کیفیت می توان اشاره کرد. رنگ آبی تیره متمایل به سبز نشان دهنده بهترین کیفیت رنگ از فیروزه می باشد که این رنگ جلوه ای خاص به آن می بخشد.

نوع تراش و شکل دهی به فیروزه و کاربری آن نیز از دیگر عواملی است که نقش مهمی در کیفیت آن بر عهده دارد. سنگ تراشان و فیروزه تراشان به نام می توانند از این سنگ قطعاتی در ابعاد مختلف را شکل دهند که هر یک در نوع خود به یک اثر هنری منحصر به فرد تبدیل می شود.

پخش سنگ فیروزه عجمی نیشابور

پخش سنگ فیروزه عجمی نیشابور نیشابور نامی آشنا در صنعت فیروزه و فیروزه تراشی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان می باشد که توانسته است به عنوان نوعی مرکز پخش سنگ فیروزه خود نمایی کند. در این میان می توان به سنگ فیروزه عجمی اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر است و ساخته های تهیه شده از آن از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشند.

پخش این سنگ به صورت عمده و کلی صورت می گیرد. از این رو مراکز تراش سنگ و همچنین مراکز ساخت زیور آلات مختلف برای خرید فیروزه به مرکز پخش مراجعه می کنند. به این ترتیب در این مرکز به دلیل خرید عمده امکان تهیه سنگ فیروزه با قیمت مناسب تر و ارزان تر فراهم می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما