خرید سنگ فیروزه عجمی اصل

سنگ فیروزه عجمی اصل در سایز ها و اندازه های مختلف قابل خریداری از مرکز خرید می باشد. فیروزه یکی از سنگ های قیمتی است که کشور ایران و به طور اخص شهر نیشابور واقع در استان خراسان رضوی از قطب های تولید آن می باشد. این سنگ به مصارف گوناگونی همچون تهیه انواع زیور آلات زنانه و مردانه، وسایل تزیینی و دکوراسیون و ساخت انواع تابلو می رسد. از این رو با توجه به نوع کاربرد ارقام متنوعی از آن از جهت رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید سنگ فیروزه عجمی اصل

نحوه تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه عجمی

نحوه تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه عجمی سنگ های موجود در طبیعت به دو دسته کلی سنگ های طبیعی و فراوان و سنگ های گران قیمت و با ارزش تقسیم بندی می شوند که فیروزه از انواع سنگ گروه دوم به شمار می رود.

این سنگ به رنگ هایی همچون آبی تیره، روشن، و سبز تیره و روشن دیده می شود که ممکن است دارای رگه یا فاقد آن باشند. به فیروزه های بدون رگه که سطح صاف و یک دستی دارند، اصطلاحا فیروزه عجمی گفته می شود.

این نوع سنگ نیز مانند دیگر سنگ های قیمتی در انواع اصل و تقلبی وجود دارد که راه هایی برای شناخت انواع اصل آن از ارقام دیگر وجود دارد. مثلا یکی از راه های شناسایی فیروزه اصل قرار دادن آن در مقابل نور خورشید می باشد. به طور معمول فیروزه های طبیعی در مقابل نور آفتاب رنگ خود را حفظ کرده و از دست نمی دهند و این در حالی است که فیروزه تقلبی در تماس با نور خورشید کمرنگ می شود.

دیگر این که فیروزه های اصل در تماس با خراشیدگی سوزن خط بر نمی دارند و آسیب نمی بینند و حتی می توان از آن برای ایجاد خراش بر روی سطوحی مانند شیشه نیز استفاده کرد.

برای خرید این نوع سنگ توصیه می شود که از مراکز معتبر که عرضه کننده انواع فیروزه هستند خرید صورت گیرد. به این ترتیب می توان اطمینان حاصل کرد که سنگ خریداری شده اصل می باشد.

فروش سنگ فیروزه عجمی اصل

فروش سنگ فیروزه عجمی اصل یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین انواع سنگ های تزیینی فیروزه می باشد. این سنگ به مصارف گوناگونی می رسد که بر این اساس در اندازه ها و اشکال مختلف برش خورده و سنگ تراشی می شود.

به این ترتیب فروش سنگ فیروزه با اهداف مختلفی همچون تهیه زیور آلات برای خانم ها و آقایان و همچنین ساخت انواع وسایل تزیینی که در دکوراسیون منزل به کار می رود استفاده می شود. به این منظور می توان در مرکز خرید سنگ فیروزه ارقام مختلف آن را به صورت آماده یا سنگ ساده تهیه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما