تولید کننده سنگ مرمر سیاه

سنگ مرمر یکی از مصالح ساختمانی پر کاربرد در جلوه بخشیدن به و زیبا سازی نمای بیرونی ساختمان و کف برخی قسمت های ساختمان است. سنگ مرمر انواع گوناگونی دارد و هر نوع دارای طرح متفاوتی می باشد. معروف ترین و پر کاربرد ترین سنگ های مرمر سنگ های مرمر سفید، سیاه و زرد می باشند که سنگ مرمر سیاه موضوع اصلی مقاله حاضر به شمار می رود. در ادامه، پیرامون کاربرد سنگ مرمر سیاه و فروشنده سنگ عمده مرمر سخن خواهیم گفت.

تولید کننده سنگ مرمر سیاه

کاربرد سنگ مرمر سیاه در ساختمان

کاربرد سنگ مرمر سیاه در ساختمان

سنگ مرمر سیاه در نمای بیرونی مجتمع های مسکونی، ادارات و بانک ها کاربرد فراوان دارد. سنگ مرمر سیاه علاوه بر آنکه جلوه خاصی به نمای ساختمان می بخشد، به راحتی قابل شست و شو و پاک شدن از آلودگی ناشی از دود خودروها و سایر وسائل نقلیه می باشد. علاوه بر آن، سنگ مرمر سیاه دوام زیادی داشته و در مدت زمان طولانی تری دچار فرسایش یا از بین رفتن می شود.

کاربرد دیگر سنگ مرمر سیاه، علاوه بر استفاده در نمای بیرونی ساختمان، کف ساختمان است. در کف ساختمان های اداری، بانک ها و حتی برخی ساختمان های مسکونی، سنگ مرمر سیاه در ابعاد بزرگ مربعی به ضلع ۴۰ یا ۵۰ سانتیمتر به کار می رود. علت استفاده از سنگ مرمر سیاه در کف ساختمان، شست و شوی آسان و سریع، راه رفتن با حداقل ایجاد صدا و هماهنگی کف با دیوارها و طراحی داخلی ساختمان می باشد. در ساختمان های اداری و بانک ها اغلب دیوارها و کف ساختمان همرنگ و یک شکل بوده و از سنگ های مرمر یکسانی برای هر دو استفاده می شود. 

سومین کاربرد سنگ مرمر سیاه همانگونه که پیشتر به آن اشاره مختصری شد، در دیوارهای ساختمان های مذکور است که ضمن زیبایی بخشیدن به ساختمان، در هماهنگی با کف آن نیز جلوه ویژه ای داشته و به راحتی تمیز می شود. 

فروشنده سنگ مرمر سیاه عمده

فروشنده سنگ مرمر سیاه عمده

سنگ های مرمر سیاه نیز همانند هر مصالح ساختمانی دیگری به صورت عمده، متری و کیلویی عرضه می شود. گاهی کارخانه تولید سنگ های مرمر سیاه خود نماینده و عامل اصلی فروش این محصول به شمار می رود و گاهی با واسطه محصول خود را روانه بازار کرده و به فروش می رساند. 

فروشنده عمده سنگ های مرمر سیاه محصول خود را عمدتاً با نرخی کمتر از سایر فروشنده ها در اختیار مشتریان خاص خود قرار می دهد و در عین حال با حجم بیشتری این محصول را به فروش می رساند و از این رو، در سود و منفعت به مراتب بیشتری سهیم می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما