تولید کننده سنگ مرمر رگه دار

در کشور ما تولید کنندگان سنگ مرمر  رگه دار توانسته اند محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه نمایند و طرفداران خود را در داخل و خارج کشور پیدا کنند.

تولید کننده سنگ مرمر رگه دار

مقاومت سنگ مرمر رگه دار چگونه است؟

مقاومت سنگ مرمر رگه دار چگونه است؟

معرفی سنگ مرمر رگه دار : سنگ مرمر یک نوع از سنگ آهک دگرگون شده به همراه کانی های رنگارنگ می باشد. اصلی ترین کانی که تشکیل دهنده سنگ مرمر باشد، کلسیت است که در طول کار دگرگونی متبلور و همچنین درشت تر می شود. زمانی که سنگ آهک در موقعیت فشار و حرارت زیاد قرار می گیرد،دچار دگرگونی می گردد و همچنین باعث می شود که سنگ مرمر به وجود بیاید.

انواع سنگ مرمر از نظر شکل ظاهری: این نوع از سنگ، هم به طور یکدست و هم با رگه هایی به رنگ های مختلف پیدا می شود. رگه هایی که در سنگ های مرمر دیده می شود به سبب ناخالصی هایی است که در سنگ آهک اولیه وجود داشته است. تنوع رنگ سنگ آهک به سبب وجود موادی مانند اکسید آهن, سیلیس, میکا, سرپانتین, گرافیت و مواد آهکی در مواد تشکیل دهنده آن است.

خصوصیات اصلی سنگ مرمر:

وزن سنگ مرمر: وزن سنگ مرمر در حدود 2560 کیلوگرم بر متر مکعب است و از نظر مقاومت فشاری و همچنین مقاومت آن بالاتر از سنگ تراورتن و همینطور پایین تر از گرانیت قرار می باشد. امکان ایجاد خراش در سطح روی سنگ مرمر وجود دارد به همین سبب باید این نکته در تعیین محل استفاده مورد توجه قرار گیرد.

همچنین این سنگ در مواجه با پاشیدن اسید نیز آسیب پذیر است، با توجه به پایایی آن در مقابل رطوبت ولی در صورت در مواجه طولانی مدت این سنگ دچار تغییرات و فرسایش می شود.

قابل ذکر است که با توجه به موارد گفته شده، استفاده از آن در محوطه ها و فضاهایی که بطور دائمی در معرض رطوبت و عوامل جو آب و هوایی هستند؛ اگر رعایت شرایط خاص نگهداری و فیزیکی مناسب نباید استفاده این سنگ توصیه نمی گردد. یکی از نکته های مهم جهت محافظت از پشت سنگ در مقابل رطوبت و همچنین پاک کردن آلودگی ها از روی سطح سنگ مرمر است که باید به آن توجه گردد.

زیبایی سنگ مرمریت چطور است؟ سنگ مرمر با رنگ های مختلفی پیدا می شود که در سایر سنگ های طبیعی دیده نمی شود. به سبب استحکام و مقاومت این نوع سنگ و همینطور زیبایی بی مثال آن، معماران و طراحان داخلی برای لوکس تر نشان دادن طرح های خود از این نوع سنگ استفاده می کنند. قابل ذکر است که این سنگ به سبب قابلیت صیقل کاری و داشتن سطح صاف و آینه ای به نوعی سنگ محبوب و البته گران قیمت برای مصرف در ساختمان سازی تبدیل شده است. سنگ مرمر به دکوراسیون خانه زیبایی و جلوه خاصی می بخشد و به سبب استحکام بالا و جذابیت زیاد آن ارزش سرمایه گذاری در طراحی داخلی ساختمان را دارد.

 

فروش انواع سنگ مرمر رگه دار

فروش انواع سنگ مرمر رگه دار سنگه های مرمر رگه دار به دلیل زیبایی بی نظیرش طرفداران خاص خود را دارد و همچنین مقاومت سنگ مرمر بسیار بالاست از این رو فروش انواع سنگ مرمر سود خوبی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما