تولیدی سنگ گرانیت حبیب الهیان نطنز

امروزه ایران با وجود معادن زیاد از جمله کشورهایی محسوب می شود که در زمینه انواع سنگ ها از اهمیت و رونق و پیشرفت اقتصادی و نیز شهرت صادراتی زیادی برخوردار می باشد. یک نمونه از سنگ ها سنگ گرانیت حبیب الهیان نطنز می باشد که در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای کاربرد و خواص زیادی است که در استان اصفهان شهرستان نطنز توسط شرکت های تولیدی با کیفیت مرغوب تولید و نیز روانه بازارهای داخلی و خارجی شده که با تضمین قیمت مناسب و به روش عمده می باشد.

تولیدی سنگ گرانیت حبیب الهیان نطنز

استحکام سنگ گرانیت چگونه است؟

استحکام سنگ گرانیت چگونه است؟

از مشخصات و ویژگی های اصلی سنگ الهی این است که علاوه بر کیفیت مرغوب دارای شکل ظاهری به رنگ سفید روشن و نیز دارای نقش و دانه بندی یکدست به رنگدانه های سیاه مایل به قهوه ای بوده که در نوع خود به سنگ دانه فلفلی یا گل پنبه ای معروف می باشد که در سطح جهانی از جنبه صادراتی شهرت بسیاری به خود گرفته است.

از کاربردهای مهم سنگ گرانیت سفید رنگ نطنز الهی بیشتر در دیوارهای ساختمانی، کف پله ها و کابینت استفاده می کنند که در نوع خود بی نظیر بوده و نیز از لحاظ جنس استحکام سنگ گرانیت بسیار مقاوم و پر استحکام می باشد و نیز جذب آب کمتری نسبت به بقیه سنگ ها دارد همچنین در هنگام فرایند تولید از ساب پذیری بالا برخوردار می باشد.

همچنین این نوع سنگ به گونه های مختلفی فراوری و تولید می شود مانند: گرانیت جدولی، کوبیک و فلیم شده که هر کدام بسته به نوع خود دارای مزایا و کاربرد خاص خود می باشد و نیز در مصرف ساختمانی استفاده می شوند که دارای اهمیت زیادی هستند.

این نوع محصول عمده صادراتی دارای مشخصات ویژه از جمله دارای مقاومت فشاری بالا، جذب آب پایین، مقاومت سایشی زیاد، مقاومت در برابر آفتاب، دارای قدرت و دوام بالا و غیره می باشد که با توجه به خصوصیات و کیفیت عالی خود توجه خود را به کشورهای خارجی جلب نموده است.

مرکز پخش سنگ گرانیت حبیب الهیان نطنز

مرکز پخش سنگ گرانیت حبیب الهیان نطنز

مراکز پخش سنگ نطنز گرانیت این نوع محصول را به صورت مستقیم و عمده انجام می دهند زیرا دارای کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب بوده و نیز از بهترین و مرغوب ترین سنگ و همچنین از سنگین ترین سنگ در نوع خود در نطنز محسوب می شود که در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، گل بهی، و سبز وجود دارند که رنگ سفید نوع خالدار آن بیشتر مورد استقبال و توجه کشورهای خارجی از جمله عراق و ترکیه گردیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما