تولیدی سنگ تراونیکس یزد

تولیدی سنگ تراونیکس یزد، بهترین و مرغوبترین انواع سنگ تراونیکس را با نازلترین قیمت به صورت مستقیم و عمده در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد؛ فروش سنگ تراونیکس به شیوه های مختلفی انجام می پذیرد که همواره به صرفه ترین و راحتترین روش در الویت قرار می گیرد.

تولیدی سنگ تراونیکس یزد

مشخصات انواع سنگ تراونیکس

مشخصات انواع سنگ تراونیکس سنگ تراونیکس چیست و چه کاربردی در صنعت ساخت و ساز دارد? شاید شما هم نام این سنگ را شنیده باشید اما اطلاعات کمی در مورد آن بدانید.

سنگ تراونیکس یک سنگ زیبا و بی نظیر می باشد که از ترکیب دو سنگ مرمر و تراورتن تشکیل شده است و به دلیل طرح های زیبا اغلب در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این سنگ در رنگ های زیادی همچون قرمز، طلایی، سفید، قهوه ای و … وجود دارد و رگه های پررنگ و واضح زیبایی آن را دوچندان کرده است.

از ویژگی های این سنگ می توان به استحکام و مقاومت بالا، عدم جذب آب و رطوبت، سطح براق و درخشان، سختی بالا و تنوع در رنگ و طرح بندی اشاره کرد.
همچنین از ویژگی های جالب این نوع سنگ رسوبی نیمه دگرگون، قابلیت انعکاس نور می باشد که معمولا به دلیل این ویژگی در پشت آن نورپردازی انجام می شود تا جلوه زیبایی به محیط بخشیده شود.

از این سنگ اغلب در طراحی نمای دخلی و خارجی ساختمان، پله ها، کفپوش، ستونها، دیوار پوش، راهروها و طراحی سازه های تزیینی استفاده می گردد.

فروشنده سنگ تراونیکس یزد

فروشنده سنگ تراونیکس یزد فروشنده سنگ یزد، انواع تولیدات سنگی به خصوص سنگ تراونیکس را با بالاترین سطح کیفی و قیمتی ارزان به صورت مستقیم به خریداران عرضه می نماید.

در فروش انواع سنگ تراونیکس به صورت مستقیم و آنلاین به دلیل حذف فروشندگان و واسطه گران بسیار، از قیمت محصولات به طور چشمگیری کاسته می شود به عبارت دیگر محصولات به قیمت تولیدی عرضه می گردند که خود دلیلی بر استقبال خریداران به حساب می آید.

این سنگ با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات حال حاضر دنیا و توسط افرادی ماهر و مجرب تولید و پس از کنترل های کیفی و کمی وارد بازار فروش می گردند به همین دلیل نگرانی بابت کیفیت پایین آن نخواهیم داشت.

قیمت سنگ یزد تراونیکس به شرایط و عوامل متعددی وابسته است که مهمترین آن کیفیت و نحوه خرید و فروش می باشد.

همانطور که می دانید اگر محصولات را به صورت عمده و کلی تهیه نمود در مقایسه با خرید جزئی و خرده از صرفه اقتصادی بهتری برخوردار است.

در زیر به برخی از مزایای خرید مستقیم و بدون واسطه انواع سنگ تراونیکس پرداخته ایم:

  • خرید آسان و سریع
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • قیمت ارزان
  • کیفیت بالا
  • تنوع بالا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما