تولیدی سنگ تراورتن راه پله

نمای بیرونی ساختمان و راه پله یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام طراحی و ساخت مورد نظر قرار می گیرد. سنگ تراورتن به دلیل تنوع در رنگ بهترین انتخاب است. این سنگ به عنوان سنگ تزیینی شناخته شده است. سنگ تراورتن راه پله را می توانید از تولیدی ها و مراکز فروش تهیه فرمایید. برای اطلاع از تولیدی سنگ تراورتن راه پله در ادامه با ما همراه باشید. 

تولیدی سنگ تراورتن راه پله

استحکام سنگ تراورتن راه پله

استحکام سنگ تراورتن راه پله

سنگ تراورتن یک سنگ تزیینی است که در دسته سنگ های آهکی متخلخل قرار دارد. این سنگ از رسوبات چشمه های آب گرم به وجود می آید. 

این محصول دارای مزایا و معایبی است. یکی از این مزایا کاهش چشم گیر و قیمت و تنوع بالای آن است. مقاوم در برابر آتش سوزی و رطوبت است از این رو از سنگ تراورتن برای سنگ فرش کف حیاط، راه پله، استخر، دیوار پوش و کف پوش های سالن های تشریفاتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

یکی از موارد مهم در ساخت و طراحی ساختمان، استحکام سنگ راه پله است. سنگ تراورتن دارای حفره و سوراخ هایی است. وجود این سوراخ ها باعث می شود که در هنگام نصب، سیمان به داخل این حفره ها نفوذ کرده و از کنده شدن سنگ در گذشت زمان جلوگیری می کند. بنابراین از این نمونه سنگ می توان حتی در مناطق سرد و با بارندگی زیاد بدون نگرانی در نمای ساختمان استفاده کرد.

از دیگر مزایای این نمونه سنگ خاصیت صیقل پذیری آن است. 

همان طور که گفتیم این سنگ علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز هست. از معایب این سنگ جذب آب بالای آن است که با مواد پوششی که به اصطلاح به آن رزین می گویند، می پوشانند که باعث کمتر شدن جذب آب در سنگ می شود. 

فروشنده سنگ تراورتن راه پله

فروشنده سنگ تراورتن راه پله

برخی تولیدی ها نیز فروشنده سنگ تراورتن راه پله هستند. این محصول را می توان به صورت عمده از فروشنده خریداری کرد. خرید به صورت عمده برای مشتریان مقرون به صرفه تر است. 

شما مشتریان می توانید این محصول را به دو صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کنید. خرید به صورت غیر حضوری و آنلاین برای مشتریان راحت تر و مقرون به صرفه تر است به همین دلیل ما به مشتریان خود خرید به صورت آنلاین را پیشنهاد می دهیم. به طوری که مشتری بدون حضور در فروشگاه ها و مراکز فروش و تولیدی ها در هر مکان و زمان با یک کلیک ساده می تواند محصول خود را بدون واسطه با مناسب ترین قیمت سفارش و خریداری کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما