تامین انواع سنگ ورقه ای مرغوب

تامین انواع سنگ ورقه ای مرغوب مناسب  نمای ساختمان باع و ویلا، سنگفرش پارک های جنگلی با تخفیف ویژه آغاز می گردد.

کاربرد اصلی سنگ ورقه ای چیست؟

سنگ ورقه ای با ایجاد فضای طبیعی جلوه زیبایی به پارک و باغ می دهد. قیمت این سنگ ها نیز نسبت به بیشتر سنگ های بریده پایین تر است. به علت این که نیاز به فرآوری خاصی ندارد و با ماشین الات عادی معدنی و نهایتا به طور دستی خرد و آماده بارگیری می گردد. بنابراین اخیرا استفاده از این سنگ در محوطه سازی پارک ها و بعضا باغ و ویلا رایج شده است. سنگ  ورقه ای در نما هم علاوه بر سنگفرش به کار می رود.

آیا سنگ های ورقه ای دسته بندی می شوند؟

سنگ های ورقه ای در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می گردند. با توجه به کیفیت برای سنگفرش و نما دستچین می شوند. سنگ های درجه یک با وجود قیمت بالاتر بسیار مقرون به صرفه است، چرا که در صورت زیرسازی و اجرای مناسب سال ها قابل بهره برداری است. سنگ های درجه دو به علت استحکام پایین تر و سطوح ضعیف بیشتر به مرمت بیشتری نیاز دارند. سنگ درجه دو در مجموع قابل قبول هستند و برای کارهای عمومی مانند احداث پارک های جنگلی مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ های درجه سه برای نما و کف توصیه نمی شود و در صورت دارا بودن استحکام فیزیکی و شیمیایی لازم برای پی سازی و سایر بناهای زیربنایی استفاده می گردد.

انواع سنگ ورقه ای و کاربرد آن

همانطور که قبلا ً ذکر شد، سنگ های ورقه ای بسیار متنوع هسنتد و در اینجا سعی داریم انواع موجود را تا حدی معرفی نماییم. سنگ ورقه ای مشهد برای نما و سنگفرش مناسب بوده و قیمت مناسبی دارد. رنگ آن هم طیفی بین نوک مدادی تا مشکی می باشد. سنگ ورقه ای زرد کاشان نیز سنگ با کیفیت و مناسب برای کار کف و نما می باشد. این سنگ نوعی سنگ دگرگونی محسوب می گردد. به زودی ان شا الله سنگ های ورقه ای بیشتری را معرفی خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما