ارائه کننده سنگ گرانیت سبز

سنگ گرانیت یکی از سنگ های سخت و مقاوم می باشد که دارای رنگ بندی های متفاوتی از جمله رنگ سبز است. سنگ گرانیت سبز دارای رنگ سبز با رگه های کرم و زرد نزدیک به طلایی می باشد. ارائه کننده سنگ گرانیت سبز با توجه به کاربرد های زیادی که این سنگ در فضای داخلی ساختمان و همچنین برای کف دارد این سنگ را در انواع تایل و اسلب و قطعات دیگر عرضه می کند. 

ارائه کننده سنگ گرانیت سبز

مشخصات سنگ گرانیت سبز

مشخصات سنگ گرانیت سبز سنگ گرانیت به عنوان یکی از سخت ترین سنگ ها محسوب می شود که در مقابل دما و خراشیدگی بسیار مقاوم می باشد.

این سنگ دارای رنگ بندی ها و جنس های مختلفی می باشد که رنگ سبز یکی از رنگ های بسیار زیبا و پر طرفدار می باشد سنگ گرانیت سبز خود نیز دارای رنگ بندی های متفاوتی می باشد از جمله: گرانیت سبز جنگلی، گرانیت سبز آبرنگی، گرانیت سبز زیتونی، گرانیت سبز اسپایدر و گرانیت سبز کاهویی و غیره که هر کدام از این رنگ ها دارای زیبایی های منحصر به فردی می باشد.

با وجودی که سنگ گرانیت دارای مشخصات بسیار زیادی می باشد اما برخی مشخصات سنگ گرانیت سبز را با هم بررسی می کنیم

  • تراکم بسیار بالا: به دلیل این که این سنگ از توده های مذاب تشکیل شده است یکی از رنگ ‌هایی است که تراکم بسیار بالایی دارد.
  • ساب پذیری فوق العاده: با وجود این خاصیت می ‌توان از این سنگ در کف پارکینگ ها یا فضا های عمومی استفاده زیادی کرد زیرا به راحتی به حالت براق اولیه خود برمی گردد. 
  • مقاومت سایشی و مقاومت فشاری بالا: به دلیل مقاوم بودن از این سنگ به عنوان سنگ فرش برای کف و یا کانتر آشپز خانه استفاده بالایی می شود. 
  • جذب آب بسیار کم: به همین دلیل استفاده از آن در مکان هایی که در معرض رطوبت و تماس مداوم با آب هست مانند سرویس های بهداشتی و یا حمام ها بسیار کاربرد دارد.
  • رنگ و طرح خاص و منحصر به فرد: با دارا بودن رنگ و طرح خاص و ظاهری زیبا در بین اکثر بازار های جهانی جایگاه ویژه ‌ای دارد. 

نمایندگی فروش سنگ گرانیت سبز

نمایندگی فروش سنگ گرانیت سبز یکی از سنگ های خاص و پر کاربرد سنگ گرانیت سبز می باشد که دارای چندین طرح متنوع و مختلف می باشد که در ایران و جهان دارای طرفداران زیادی است.

نمایندگی های فروش بسیاری وجود دارند که سنگ گرانیت سبز را ارائه می دهند.

نمایندگی فروش سنگ گرانیت این سنگ را در انواع تایل و اسلب به دلیل تراکم و استحکام بالایی که این سنگ دارد عرضه می کند.

نمایندگی فروش تلاش دارند تا انواع سنگ گرانیت سبز را با بالاترین کیفیت عرضه کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما