ارائه کننده سنگ تراورتن پرتقالی

سنگ تراورتن یک نوع سنگ آهکی است که در جریان فعالیت آب گرم و سرد تشکیل شده و بافت آن لایه لایه و متخلخل می باشد. این سنگ صیقل پذیر بوده و رنگ آن ثابت می ماند. از ویژگی های این سنگ می توان به مقاومت بالا، تنوع رنگ‌بندی، سبک بودن، چسبندگی بالا و غیره را نام برد. ارائه کننده سنگ تراورتن پرتقالی این مجموعه می باشد و شما می توانید با مراجعه به آن خرید خود را ثبت نمایید.

ارائه کننده سنگ تراورتن پرتقالی

انواع سنگ تراورتن پرتقالی کدام اند؟

انواع سنگ تراورتن پرتقالی کدام اند؟ سنگ های زیادی از جمله مرمر، تراورتن، گرانیت و غیره در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

از سنگ های مختلفی در جهت نما و داخل ساختمان استفاده می شود که سنگ تراورتن پرتقالی نیز یکی از آنهاست.

سنگ تراورتن حفره های زیادی داشته و کاربرد آن برای راه پله به صورت خام و با وجود همین حفره ها انجام می گیرد و یا این که این حفره ها را با اپوکسی یا سیمان می پوشانند.

از رنگ های این نوع سنگ می توان به رنگ عاج فیل و طلایی اشاره کرد.

برخی از سنگ های تراورتن دارای زمینه ای دودی، طلایی و یا سفید در درون خود هستند و به دو صورت موج دار و بی موج برش خورده و هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

این نوع سنگ ها به صور مختلفی سورت می شوند که از انواع سنگ تراورتن می توان به تراورتن خرمایی، مسی و سیلور اشاره کرد.

از سنگ تراورتن می توان در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه استفاده کرد پس باید سنگی را انتخاب کرد که آب بسیار کمی را به خود جذب کرده و باعث شوره زدگی آن نشود.

نوع مشکی آن در برابر گرما مقاومت بالایی داشته و در راه پله ها و ستون ها کاربرد فراوانی دارد.

نمایندگی فروش سنگ تراورتن پرتقالی

نمایندگی فروش سنگ تراورتن پرتقالی نمایندگی فروش سنگ تراورتن پرتقالی در این مجموعه فعال بوده و انواع سنگ را مورد خرید و فروش قرار می دهد.

خرید از این مرکز می تواند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم انجام شود که این امر به سلیقه مشتری بستگی دارد.

البته این سنگ را می توان به قیمت درب کارخانه نیز از این مرکز تهیه کرد و این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما خواهد شد.

سنگ تراورتن و انواع سنگ های دیگر که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای منابع عظیمی در کشور بوده و از این حیث می توان روی صادرات آن حساب ویژه ای باز کرد و با صادرات آنها به خارج از کشور، ارز مناسبی عاید کشور خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما