مرکز فروش سنگ تراورتن شیشه ای

سنگ تراورتن شیشه ای یک سنگ متخلخل است و  در هنگام کار با این سنگ سیمان به تمام‌سوراخ های سنگ نفوذ کرده و مقاومت آن را دو چندان می کند. سنگ تراورتن آب زیادی را جذب می کند و برای کاهش این نفوذ پذیری از رزین استفاده می کنند. رزین سبب درخشندگی سنگ و افزایش مشتری نیز می شود. 

مرکز فروش سنگ تراورتن شیشه ای

کاربرد سنگ تراورتن شیشه ای

کاربرد سنگ تراورتن شیشه ای سنگ تراورتن از نظر رنگ و طرح بسیار متنوع است زیرا مواد محلول در آن تنوع بالایی دارد و هر چه قدر مواد معدنی این سنگ‌ بیشتر باشد کدر تر است. 

کاربرد سنگ شیشه ای بسیار زیاد است و ما در این جا سعی داریم تعدادی از این کاربرد ها را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. 

  • سنگ‌های تراورتن نسبت به سایر سنگ ها وزن کمی دارد و در ساخت حمام و آشپزخانه از آن استفاده می کنند. 
  • این سنگ ها جلای درخشانی دارد و در نمای خارجی ساختمان نیز از آن استفاده می کنند. 

قیمت خرید سنگ تراورتن شیشه ای

قیمت خرید سنگ تراورتن شیشه ای وقتی برای خرید به بازار می رویم اولین چیزی که ما به آن توجه می کنیم قیمت محصول است. اما چه چیزی بر قیمت نهایی محصول اثر می گذارد و آن را گران بها تر و یا ارزان تر می کند؟ 

بدون شک پارامتر های زیادی وجود دارد که بر قیمت محصولات اثر می گذارند. ما در این جا سعی می کنیم تعداد محدودی از این عوامل را برای شما عزیزان بیان کنیم. 

اولین و مهم ترین عاملی که بر قیمت ها تاثیر زیادی دارد کیفیت محصول است زیرا از مواد اولیه با کیفیت تولید شده و وقت بیشتری صرف تولید سنگ تراورتن شده است بنابراین هر چه یک محصول کیفیت بالاتری باشد قیمت آن نیز به همان اندازه افزایش می یابد. 

سنگ تراورتن انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها کارایی های خاص خود را دارد و اگر محصولی کاربرد های متفاوت داشته باشد تقاضا برای خرید و استفاده آن نیز افزایش می یابد. 

اگر برای این که یک محصول به ما برسد افراد زیادی واسطه شوند قیمت قیمت خرید سنگ نیز افزایش می یابد چرا که قیمت نهایی محصول و تعداد واسطه در بازار با هم دیگر رابطه مستقیم دارند. 

برای یک خرید رضایت بخش می توانید به مرکز فروش سنگ های تزئینی مراجعه کنید و محصول دلخواه و مورد نیاز خود را با نازل ترین قیمت خریداری فرمایید. 

اگر سنگ در داخل کشور پردازش شود و صیقل بخورد نسبت به سنگ‌های خارجی قیمت ارزان تری خواهد داشت اما این دلیل بر بی کیفیت بودن سنگ نیست بلکه محصولات وارداتی به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزی هستند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما