عرضه سنگ چینی سفید با شرایط ویژه

عرضه سنگ چینی سفید با شرایط ویژه از طریق نمایندگی های فروش که به صورت اینترنتی فعال هستند صورت می گیرد و بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

سنگ از جمله ابتدایی ترین مصالح ساختمانی است که انسان های گذشته از آن برای ساخت پناهگاه ها و ابزار های خود از آن استفاده می کرده اند.

عرضه سنگ چینی سفید

ویژگی های سنگ های چینی سفید در بازار

وقتی توده های آهکی یا همان ماسه های کربناته بلوری تحت تاثیر عوامل موجود در عمق زمین یا همان فشار و دما قرار می گیرند، در اثر گذشت زمان به هم فشرده می شوند و سختی بالایی پیدا می کنند و تشکیل سنگ های چینی را می دهند.
معادن این سنگ ها بیشتر در مناطق پر بارش مانند الیگودرز موجود است و در مناطق دیگر کمتر یافت می شود ولی معدن سنگ چینی الیگودرز بسیار معروف است.
سنگ چینی سفید همانطور که از نامش پیداست دارای رنگی سفیداست که با دقت در این سنگ می توان خطوط نا منظم طوسی رنگی را مشاهده نمود.
در این محصول هیچ گونه ناخالصی وجود ندارد و جنس بلوری آن باعث شده است که براقیت خوبی داشته باشد و انعکاس نور در آن بسیار زیباست.

عرضه سنگ چینی سفید

کاربرد های سنگ چینی سفید در بازار

رنگ سنگ چینی خالص سفید است و از این رنگ روشن برای نماکاری ساختمان ها در مناطق گرمسیر استفاده می کنند چون مانع جذب گرما شده و باعث خنک ماندن ساختمان می گردد.
علاوه بر نماکاری در دکوراسیون های داخلی نیز از این سنگ استفاده می شود که به دلیل بازتاب نور زیبا، جلوه ای خاص به محیط می بخشد.

عرضه سنگ چینی سفید

عرضه سنگ چینی سفید با شرایط ویژه در بازار

نمایندگی های فروش این سنگ ها به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه جنس خود به خریداران، قیمتی بسیار مناسب به آن ها ارائه می کنند.
بسیاری از این نمایندگی امروزه برای بالا بردن سطح فروش خود، در کنار فروش سنتی به شکل آنلاین و غیرحضوری اقدام به فروش محصولاتشان نموده اند که برای جلب اعتماد بیشتر مشتریان، سنگ های خود را با شرایط ویژه در اختیار آن ها قرار می دهند.

قیمت عرضه سنگ چینی سفید در بازار

قیمت این سنگ های سفید در بازار تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد که از جمله آن می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  • زیبایی طرح موجود در سنگ
  • سایز سنگ فرآوری شده
  • ضخامت برش سنگ
  • متراژ مورد نیاز خریدار

این سنگ ها در بازار به صورت متری فروخته می شوند و در متراژ مورد نظر در اختیار پیمانکاران قرار داده می شوند.
برای اطلاع از قیمت های به روز می توان با نمایندگی های عرضه این سنگ ها به صورت اینترنتی تماس حاصل کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما