شرکت عرضه سنگ نمای ساختمانی سبک

شرکت عرضه سنگ نمای ساختمانی سبک این سازه ها را به مراجعه کنندگان خود با هزینه های مناسب می فروشند. به کار گیری این سنگ ها باعث نمای جالبی در ساختمان های مورد نظر می شوند و زیبایی دو چندانی به نمای بیرونی ساختمان ها می دهند سنگ های سبک از وزن کمی برخوردار می باشند و به راحتی قابلیت چسباندن به نمای ساختمان ها را دارا می باشند. این سنگ ها از ساخته های دست بشر می باشد که توسط علاقمندان مورد استفاده قرار می گیرد. 

شرکت عرضه سنگ نمای ساختمانی سبک

مشخصات انواع سنگ نما ساختمان

مشخصات انواع سنگ نما ساختمان

برای سنگ نما ساختمان های بیشتر از نو کانی های گرانیت استفاده می شود این سنگ ها از قابلیت های جالبی در این زمینه برخوردار می باشند این مدل سنگ نماهای از مقاومت خوبی نیز در برابر عوامل موجود برخوردار می باشند و مدل های مشکی نیز در بازار موجود می باشد. گرانیت ها به رنگ های سبز، قرمز، طوسی، صورتی و طرح های دانه ای و رگه ای نیز برای مصرف موجود هستند علاقمندان یکی از این رنگ ها را انتخاب کرده و در این زمینه از آن استفاده می کند. 

نوع دیگری از سنگ نمای سبک که مورد استفاده قرار می گیرد سنگ تراورتن بوده است. سنگ های مورد نظر از به جا ماند آهک در چشمه های آب گرم به وجود می آید این کانی تحت شرایط ویژه ای به وجود می آیند. این کانی ها با شرایط سطح زمین سازگاری خوبی را دارا می باشند. از مشخصات دیگر این کانی می توان به این مورد اشاره کرد که این سنگ ها از تخلخل خوبی نیز برخوردار می باشند. و به دلیل داشتن این ویژگی برای نمای ساختمان ها گزینه مناسبی می توانند بوده باشند. 

تروارتن ها نیز انواع مختلفی را برای خود دارا می باشند که هر کدام یک از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار می باشند. طرح های موج داری یکی از نمونه های جالبی می باشند که از میزان فروش خوبی نیز برخوردار هستند. 

طرح های ابرو بادی نیز به رنگ طوسی بیشتر در نمای سازه های مورد نظر به کار برده می شوند این سنگ نیز باعث زیبایی قابل قبولی در نمای می شود. شرکت های تولید کننده ادعا می کنند که این کانی ها با جذب کردن رطوبت و آب میزان چسبندگی خود را افزایش می دهند. مشخصات سنگ نما نیز این است که این سازه های سبک بوده و برای طراحی نمای گزینه های خوبی می باشند. 

تولید کننده سنگ نمای ساختمانی سبک

تولید کننده سنگ نمای ساختمانی سبک

تولید کننده سنگ نمای ساختمانی سبک در کشور به طراحی و ساخت سازه های مورد نظر مشغول می باشند این کانی ها از تنوع خوبی نیز برخوردار می باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما