سنگ پله چینی بتنی پلیمری تیشه ای

امروزه با توجه به گستردگی ساختمان‌ها و برج‌های چند طبقه‌ای و شهری شدن ان‌ها، می‌توان اهالی شهر را مشاهده نمود. زیبایی خانه ها چهره هر مکان یا خیابان را زیباتر خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین بخش‌های یک ساختمان، پلکان است.

این پله‌ها معمولا از سنگ، شیشه یا فلز ساخته می‌شوند که در میان این سه نوع بیشتر محبوب و مفید است زیرا قوی‌تر است و تنوع زیادی از طراحی و رنگ دارد و همچنین شستن سنگ‌ها اسان‌تر است.

سنگ‌های پله‌ای دارای انواع مختلف هستند، یکی از ان‌ها پلکان پلیمری است که به ان سنگ مصنوعی نیز گفته می‌شود و اماده هستند، زیرا به عنوان فریم در ابعاد مشخص تولید می‌شوند. پرسلن همچنین یکی از گزینه های برای پله هاست، زیرا مقاومت بالاتری نسبت به دیگر انواع سنگ ها دارد.

نوع دیگر سنگ بتنی است که در دو مدل ساده و طرح ریزی شده تولید می‌شود و می‌تواند در دو بعد ۱۵*۳۵*۱۲۰ و ۱۲۰*۱۵ تولید شود. در پایان می توان از ان در نمای یک ساختمان، زیباسازی پارک ها و بسیاری مکان های دیگر استفاده کرد.

سنگ پله چینی بتنی

بسیاری از مردم که صدای سنگ چینی را می شنوند تا از روی پله ها استفاده کنند تصور می کنند که محصول از چین وارد می شود، در حالی که سنگ چینی بتنی در ایران حفاری شده و در کشور ما مین گذاری شده است. معدن الیگودرز و معدن نی ریز یکی از معدود کارهای استخراج برای این نوع سنگ است. در این راستا علاوه بر مدل چینی، از مدل های بتن ارمه جهت ساخت پله ها نیز استفاده شده است.

سنگ پله چینی بتنی

در دهه‌های اخیر، سنگ چینی به عنوان سنگ کریستالی شناخته شده است، تنها سنگ در نمای خارجی که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، زیرا در اب و هوای مختلف مقاوم است. رنگ معمولا سفید یا خاکستری به نظر می‌رسد و در برخی موارد رگه‌های سیاه قابل مشاهده هستند.

سنگ پله چینی بتن پلیمری

از انجا که پلهها محلی برای حمل و نقل در ساختمان هستند، انها روزانه فشار زیادی را تحمل می کنند بنابراین انتخاب سنگ مناسب بسیار مهم است.

سنگ چینی

سنگ‌های پلیمری به دلیل مصنوعی بودن مقاومت کمی دارند، زیرا از بتن ساخته شده‌اند و در پله‌ها بهتر استفاده نمی‌شوند، اما سنگ‌هایی مانند چینی که نوعی از سنگ مرمر است، به دلیل مقاومت در برابر فشار باران و اسید و بسیاری از ویژگی‌های هایگر انتخاب بهتری برای این مکان‌ها هستند.

برای انتخاب نوع گام سنگ، با توجه به استفاده از ان در محیط داخلی یا خارجی ساختمان، باید به دقت در نظر گرفته شود که ضخامت، درجه ناخالصی ها و رگ ها از این ویژگی ها هستند.

سنگ پله چینی تیشه ای

در حال حاضر زیبایی و عملکرد مناسب برای انتخاب محصولات در ساختمان بسیار مهم است، پله ها یکی از مهمترین بخش های ساختمان است که تاثیر بسیار زیادی بر نمایش زیبایی محیط دارد. سنگ‌های چینی و تیز انتخاب خوبی برای پله‌ها و جاده‌ها با توجه به طراحی‌های خوب ان‌ها هستند.

این سنگ با برخورد با سطح سنگ ایجاد می‌شود و باعث ایجاد ساینده‌های تیز بر روی سنگ‌هایی مانند سنگ مرمر، چینی، گرانیت و تراورتن می‌شود. دستکاری سنگ هم به وسیله دست و هم به وسیله ماشین انجام می شود. در کاربردهای ماشین ساخته شده، سرعت کار بالاتر است، اما ارزان تر از دستی است و همچنین خراش ها یکنواخت تر از ماشین ها هستند.

سنگ پله چینی چکشی

یکی از معروف‌ترین ماشین‌های خرد کردن سنگ‌ها سنگ شکن چکش است. این سنگ برای برش و قالب‌گیری سنگ‌هایی مانند پرسلن برای استفاده در پله‌ها استفاده می‌شود، اما پایه کار انها خرد کردن سنگ‌ها است.

سنگ پله چینی چکشی

علاوه بر سنگ شکن چکش، مدل‌های هیدروکوبتی چکش، ضربه، کوبات و مخروط نیز وجود دارد. اساس تمام مدل های دستگاه برش تمام سنگ ها و خرد کردن انها به ابعاد مطلوب است. برخی از این فراورده ها مانند انچه که توسط مدل فک استفاده می شود، برای تهیه پودر سنگ و اهک مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ پله چینی حفاظ

در سال‌های اخیر، از سنگ‌هایی مانند چینی برای کاربردهای گوناگون مانند روکش‌کاری پله‌ها استفاده شده است. علاوه بر این، در ساختمان‌های لوکس با کف دو طبقه یا سه‌پلکس، از سنگ‌ها برای ساخت حصار به منظور حفاظت استفاده می‌شود.

سنگ پله چینی حفاظ

نرده های سنگی گرانتر از نوع چوب و فلز هستند، اما اگر شما در مورد قدرت بالا، زیبایی و خاص فکر می کنید، من پیشنهاد می کنم که این محصول را از دست ندهید. خطر شکستن در این نوع حصار بیشتر است زیرا ان سنگ است، بنابراین مطمئن شوید که ترک ترک در طول خرید و نصب، و همچنین مراقبت از ان.

سنگ پله چینی خور

در خانه‌هایی که به سبک مدرن طراحی شده‌اند، استفاده از سنگ‌های چینی در مناطق مختلف بخاری مانند پله‌ها، پیاده‌روها، نمای ساختمان‌ها و غیره رایج است.

کشور ما پر از معادن سنگ مانند چینی و گرانیت است. این فراورده ها در شهرهای مختلف کشور از جمله خور، یزد، اصفهان، لرستان و … استخراج شده است.

استان مرکزی یکی از بزرگترین معادن سنگی کشور است. این شهر دارای تنوع وسیعی از معادن است که شامل گرانیت، سنگ مرمر، تراورتن و بسیاری از معادن سنگ مخلوط مانند ترمیت است.

امکان یافتن مین های سنگی در شهرها و مناطق مختلف ایران، به ویژه در مناطق کوهستانی وجود دارد. کشف یک سنگ معدن کاری است که توسط زمین شناسان انجام می شود. یک زمین شناس باید از وزارت صنایع مجوز بگیرد و زمانی که معدن کشف شد، این مجوز به وزارتخانه داده خواهد شد.

سنگ پله چینی دوبلکس

در محیط های داخل خانه های دوبلکس یا سه طبقه بهتر است از سنگ برای زیباسازی و زیباسازی خانه برای پوشش پله ها استفاده شود.

سنگ پله چینی دوبلکس

سنگ‌های پرسلن به دلیل شفافیت، رنگ‌های مدرن و قابلیت شستشوی اسان انتخاب خوبی هستند. همچنین در این سبک خانه شما می توانید از سنگ برای ساخت نرده و کفپوش استفاده کنید

سنگ پله چینی دهبید

انتخاب سنگ مناسب برای طبقه‌بندی و نمای ساختمان با توجه به عوامل مختلفی انجام پذیر است. شفافیت خوب سنگ، کیفیت بالا و تنوع بسیار زیاد ان باید در نظر گرفته شود برای خرید یک سنگ. سنگ دهبید همه این ویژگی ها را با هم دارد، و ان مانند سنگ چینی است از خانواده سنگ مرمر.

این سنگ در روستای دهبید در استان فارس استخراج شده و از این رو به نام ان شناخته می شود. کسانی که به هنر علاقه دارند و در ان دست دارند، سنگ دهبید را بهترین نور برای مصرف در ساختمان می دانند؛ زیرا هم نمای زیبایی دارد و هم درخشش عظیمی دارد و هم در رنگ های گوناگون در دسترس است.

سنگ پله چینی شهیادی

اگر بخواهیم سنگ‌هایی را مقایسه کنیم که در پس زمینه پله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توانیم انواع مختلفی از موارد را بررسی کنیم. سنگ های شهیدی در این زمینه به ۷۰ سال قدمت دارند و در ساختمان ها و همچنین در سنگ های چینی و دهبید مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ پله چینی شهیادی

همچنین از نمونه های پلیمری و بتنی برای پوشش پله هایی که در پایین قرار دارند و در ساختمان های ویژه و اماکن مهم استفاده نمی شوند، استفاده می شود.

سنگ پله چینی شقایق

مارک های مختلفی روی سنگ ها کار می کنند، مانند برند شقایق و تعداد انها روز به روز افزایش می یابد. معمولا سنگ‌ها در ساختمان‌سازی برای پوشش پله‌ها و نمای ساختمان استفاده می‌شوند و در فعالیت‌های دیگر کاربرد زیادی ندارند. سنگ گرانیت می‌تواند به عنوان رقیبی از نوع چینی و بسیاری از مدل‌های سنگی دیگر در نظر گرفته شود.

سنگ گرانیت زیبا و شفاف است به طوری که وقتی ساختمان را با نمای گرانیت یک شخص می بینید، زیبایی ان برای چند دقیقه محو می شود، بنابراین قیمت هر متر این سنگ بسیار بالا است. در مشهد، همدان، نیجدان و بیرجند معادن گرانیت وجود دارد.

سنگ پله چینی فلزی

در طراحی داخلی خانه های کلاسیک، فلز اغلب برای ساخت پله استفاده می شود. نوع پله فلزی پله مانند سنگ که بیشتر چینی بودند، طرفداران خود را دارد.

پله‌های فلزی و اهنگری به دلیل ابعاد کوچکی که در خانه اشغال می‌کنند برای محیط‌های کوچک بسیار مناسب هستند. این محصولات دارای طیف گسترده ای از محصولات هستند و در تمام انواع پله های دور بدون پایه نگهدارنده طراحی و اجرا می شوند. در برخی موارد در پیاده سازی پله های فلزی از شیشه استفاده می شود که بسیار زیبا می شود.

سنگ پله چینی صراحی

نرده‌های سنگی که معمولا برای حفاظت روی پله‌ها یا بالکن‌ها نصب می‌شود، به عنوان یک نرده شناخته می‌شود که اغلب ریشه چینی دارد. سنگ برش و شکل دادن بسیار کار سختی است، اما طراحی های ویژه ای برای تولید نرده های سنگی وجود دارد. سنگ‌های گرانیت و تراورتن نیز می‌توانند برای اسفالت کردن استفاده شوند.

سنگ پله چینی لاشتر تیشه ای

ما قبلا در مورد چگونگی ایجاد سنگ تیشه صحبت کرده ایم، بر خلاف گام های سنگی چین، که کاربرد برای ساخت داخلی ندارد. بیشتر معمول است که از سنگ ربار برای محوطه سازی و پارکینگ استفاده می شود. این نوع سنگ به رنگ خاکستری و سیاه است و در معادن اصفهان استخراج می‌شود.

سنگ پله چینی متحرک

نوع متحرک در خانه ها و فضاهایی که نیاز به پله دارند استفاده می شود اما به طور دائمی نصب نمی شود زیرا محیط زیست کوچک است. پله های سنگی در هر نوعی مانند پرسلن نمی توانند برای ساخت پله های متحرک به دلیل وزن بالا استفاده شوند. در طول ساخت و ساز، این ابزار معمولا از فلز یا چوب ساخته می شود.

پله های متحرک یا قابل جابجایی را می توان به هر دو نوع دستی و الکتریکی سفارش داد. پله برقی‌ها قیمت بالاتری نسبت به ابزارهای دستی دارند و به جای ان راحت‌تر می‌توانند از انها استفاده کنند.

سنگ پله چینی واش بتن

برای محیط های کف مانند پارک ها، پیاده روها و باغ های خصوصی، کارواش بیشتر استفاده می شود. برای پله های کف پوش، بهتر است که از شستن ماشین و استفاده از سنگ های چینی و گرانیت و مانند ان استفاده نکنید.

سنگ پله چینی واش بتن

شستشو بتن نوعی کف پوش بتنی است که در ان سنگ های رنگی وجود دارد و به علت هزینه پایین ان مورد توجه بسیاری از محققان قرار گرفته است و در محیط های مختلف قابل مشاهده می باشد. سایر ویژگی های شستشوی بتنی شامل مقاومت بالا در دماهای مختلف و باران و همچنین رنگ امیزی های مختلف ان می باشد.

سنگ پله چینی هلالی

مدلهای سنگ چین هلال معمولا بر روی سر تلویزیون برای طراحی دیوارهای تلویزیون یا در سنگ قبر استفاده می شود، اما نمی توان برای پله استفاده کرد؛ با توجه به کاربرد سنگ در ساخت و ساز و شرح گفت، بهتر است که دقت زیادی در Hencam خریداری شود، زیرا نه تنها سنگ ضعیف ظاهر خوبی به ساختمان شما نمی دهد، بلکه شما را به جایگزین سنگ پس از مدتی که هزینه زیادی برای شما هزینه می شود.

مجموعه ما در سال های زیادی مشغول به فروش انواع مختلف سنگ بوده است، همیشه سعی می کند بهترین سنگ ها را ارائه دهد و انها را به مشتریان تحویل دهد. شما می توانید از سایت ما بازدید کنید تا محصولات موجود را ببینید و قیمت ها را مقایسه کنید و سپس سفارش خود را به صورت انلاین ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما